72ღ. Vintage Flower Spring Stylization



Witajcie kochani ! Witam się z wami na moim tak jakby nowym blogu. Pewnie zauważyliście że nieco on się zmienił. Wygląda inaczej i wiele różnych innych rzeczy się tutaj pojawiło. Mój blog ma w sierpniu rok a, że przez ostatni czas coś mi nie grało w jego wyglądzie to postanowiłam to zmienić. Potrzebowałam zmian , czegoś nowego innego i przyciągającego. Myślę, że ten nowy wygląda mojego bloga wam się spodoba. Dajcie mi znać co o nim myślicie. A w temacie dzisiejszego postu przygotowałam dla was stylizację w dosyć nieoczywistych kolorach. Są to kolory borda i zieleni typu khaki a także bieli i denim'u. Przyznam się że za kolorem czerwonym czy bordowym jakoś nie specjalnie przepadam natomiast w tym połączeniu nie wyobrażam sobie innego koloru. W kolorze khaki jak większość dziewczyn jestem zakochana. Uważam, że ten kolor jest uniwersalny i tak naprawdę sam w sobie tworzy naszą stylizacje. Jeans jak jeans kto go nie lubi ? Znajdą się takie osoby natomiast dla mnie jeans stanowi podstawę garderoby jest takim must have każdej dziewczyny. Ja odkąd pierwszy raz ubrałam na siebie jeans;y typu rurki już nigdy więcej ich na nic innego nie zmieniłam. Są one jedną z moich ulubionych części szafy. Biały tutaj jak zawsze odgrywa rolę tak jakby podkładu pod całą stylizację. Często używam go właśnie w ten sposób nie mniej jednak nie brakuje stylizacji, w której to on dominuje. W dzisiejszej stylizacji możecie zobaczyć moje buty, które niedawno robiłam. Możecie zobaczyć jak one się prezentują w połączeniu z stylizacją. Motyw tych kwiatków nadaje stylizacji wiosennego charakteru i pomimo dość ciężkich kolorów zachowuję swoją lekkość. W odcieniu torebki mam także usta, które myślę że również tą stylizację nieźle podkręcają. Cała stylizacja kojarzy mi się ze stylem vintage lub z lat sześćdziesiątych które tak bardzo są modne i wyczekiwane tej wiosny. A wam jak się podoba ? Mam nadzieję, że dzisiejszy look wam się spodoba. Ja będę zmykać kochani. Do zobaczenia w kolejnym poście. Trzymajcie się. Buziaki. Paaa.














 JEANS JACKET : MOHITO
SHIRT : BERSHKA
JEANS : DIY
SHOES : SLIP ON DIY
WATCH : ADIDAS
 BAG AKSAMIT  : ORSAY
LIPSTICK : INGLOT





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM