74ღ. Flower's Dress In Green Spring Park



Hejka moi drodzy ! Przez ostatni czas, słonecznych dni coraz więcej. Co sprawia, że zaczynam myśleć o lecie, o pięknej pogodzie a najbardziej to o wakacjach. Chyba każdy z was ma już tą myśl w głowie, że to już prawie koniec roku szkolnego i będą wakacje. A ja jestem jedną z was, która także już o tym myśli. Nie wiem czemu ale gdy świeci słońce i jest piękna pogoda to kojarzy mi się to z kwitnącymi kwiatami, rozkwitającymi pąkami na drzewach z prześlicznymi ogrodami. te właśnie skojarzenia zainspirowały mnie do stworzenia tej stylizacji. Głównym tematem tego postu będą właśnie kwiaty. Jak po trendach tej wiosny widzieliście, że motyw kwiatowy to totalny hit tego sezonu. Mnóstwo bluzek,koszul bluz z tym motywem. Spodni, torebek bluzek z naszywkami kwiatowymi. A także i buty typu trampki całe w kwiaty lub spodnie czy spodenki. Wybór jest naprawdę ogromny i myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Oferta motywu kwiatowego jest różna są i te delikatniejsze i te mocniejsze w zależności kto co lubi. Taki motyw tak naprawdę tworzy nasz cały outfit wystarczy dobrać do niego najprostsze podstawy szafy i gotowe. Myślę, że jest to dobra opcja dla osób wybierające styl casual aby nieco odświeżyć i zmienić swój look na wiosnę. Wiecie doskonale, że ja uwielbiam bawić się dobieraniem ze sobą ubrań i was również do tego zachęcam. Jest to już kolejny trend, który pokochałam i wprowadzam do swojej szafy. Pokochałam go ze względy na delikatność, jak już doskonale wiecie bo w  wielu postach o tym wspominałam ja kocham kolory pudrowe dlatego ten trend bardzo mi odpowiada i w wpisuję się w mój gust. Moim zdaniem ten trend kwiatowy każdej dziewczynie nada delikatności, dziewczęcości i świeżego wyglądu. Zobaczcie jak ten motyw wygląda w moim przypadku i dajcie znać co myślicie. Zapraszam  was do zobaczenia sesji a ja będę już zmykać kochani. Do zobaczenia już niedługo w kolejnym poście. Narazie. Buziaczki. Paaa.













 JACKET : BERSHKA
DRESS : VARLESCA
SHOES: ZALANDO
BAG : ABROAD


 






@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM