75ღ. Khaki Blouse Idea With Lace Tiny Details




Cześć wszystkim ! Witajcie w sobotnie popołudnie. Jak wam mija czas ? U mnie całkiem dobrze, przede mną jeszcze wiele do zrobienia. Między innymi egzaminy do szkoły średniej a także i testy w mojej szkole. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli i dobrze się uda. Aktualnie jestem w drodze ale mam chwilkę wolnego czasu aby napisać dla was posta. A w dzisiejszym poście mam dla was kolejny i nowy pomysł na przeróbkę zwykłego T-shirt. Mianowicie pomysł na bluzkę z baskinką. Pewnie przechodząc ostatnim czasem po galerii zwróciłyście uwagę na bluzki z falbankami, jakimiś wycięciami, dodatkami koronki lub baskinkami. Ja również zwróciłam na nie uwagę i od razu wpadłam na pomysł jak je zrobić. Ja muszę się przyznać, że jestem ich miłośniczką i ostatnie swoje zakupy czy pomysły skupiam właśnie na nich. Bluzeczki tego kroju będą pasowały i osobą okrąglejszym w których będzie można zatuszować swoje niedoskonałości ale również i tym szczuplejszym aby nadać większej objętości. Te wszystkie elementy, które wymieniłam zostały zawarte w moim pomyśle.Więc jeżeli jesteście zainteresowane co takiego zrobiłam zapraszam was serdecznie do zobaczenia dalszej części postu.





1. Do wykonania potrzebne wam będą : Bluzka ( dwojonego koloru ),  gumka szerokości 2 cm, skrawek koronki,igła i nitka odpowiadająca kolorowi bluzki, nożyczki.


2. Chwytamy za naszą bluzkę i ją zakładamy. Szpilką zaznaczamy miejsce w których kończy się pas spodni.



3. Odcięty skrawek bluzki przewracamy na drugą stronę i od krawędzi przecięcia robimy kieszonkę odpowiadająca szerokości gumki.



 4. Kieszonkę zaszywamy ( ja użyłam akurat swojej maszyny ) w jednym miejscu ją również nacinamy i przyszywamy do bluzki.



 5. Kolejnie naszą gumkę nabieramy na agrafkę i przewlekamy przez kieszonkę tworząc marszczenie.


 6. Kiedy gumkę mamy naciągniętą, na końcu zaszywamy ją wraz z wcześniejszym nacięciem kieszonki.


 7. Teraz zostaje nam nasza ozdoba z koronki. Z naszego skrawka wycinamy trzy kieszonki : dwie mniejsze i jedna większa, które umiejscowię na wysokości biustu i na obu ramionach.


 8. Ostatnim już elementem do wykonania jest ich przyszycie do bluzki a także wykonania małego rozcięcia wzdłuż dekoltu. 


Efekt końcowy naszej pracy prezntuję się tak :




Więc tak moi kochani doszliśmy już do końca dzisiejszego postu. Dajcie mi znać co myślicie o takim pomyśle. Mam nadzieję że wam się on spodoba. Zachęcam was do spróbowania  własnych sił bo pomysł nie jest zbyt trudny ale myślę, że całkiem ciekawy. Gwarantuje wam, że n ikt inny takiej nie będzie miał. A na pewno przyda wam się do najprostszych, codziennych stylizacji czy to do szkoły czy do pracy a może i nawet na spotkanie z koleżanką. Ja wam życzę miłego i udanego weekendu. Akurat dojechałam gdy się z wami zaczęłam żegnać. To narazie moi mili. Buziaki. Paaa.







@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM