77ღ. Beautiful Inspiration On Baby Blue Jeans With Pearls




Cześć moi drodzy ! A tak właściwie to moje drogie bo myślę, że dzisiejszy post jest skierowany typowo dla was dziewczyny. Otóż pewnie każda z was była przez ostatni czas w jakimś centrum handlowym. Czy to na spotkaniu z przyjaciółką, drobnych zakupkach a może i na porządniejszych zakupach na lato? Byłam także i ja a dokładnie to na kawie. Siedząc przy gorącej kawce przeglądałam instagrama szukając inspiracji na kolejne posty dla was. Siedząc tak sobie po chwili obróciłam głowę w prawo a tam w witrynie zobaczyłam jeansy. Jeans'y, które tak bardzo mi się spodobał, że od razu pobiegłam je zobaczyć. A spodobały mi się dlatego iż były naprawdę niespotykane i wyróżniające się. Wiecie że takie wyróżniające się rzeczy  ja uwielbiam i bardzo mnie interesują. Weszłam więc do sklepu i z niego wyszłam bez tych pięknych spodni. A dlaczego...To proste tak mnie zainspirowały, że powiedziałam sobie samej że je zrobię i wam je pokaże. Pobiegłam więc do pobliskiej pasmanterii ,zakupiłam woreczek perełek,nitkę a później to już tylko prosto do domu. W szafie czekała na mnie para jeansów zakupionych na wyprzedaży a w mojej głowie tylko ten jeden pomysł : Dać im nowe życie i sprawić aby były inne... I właśnie tutaj zaczyna się post i to co chciałbym wam pokazać w dzisiejszym poście. Sami zresztą zobaczcie na co znowu wpadłam :





1. Do wykonania będzie wam potrzebne : Para jeans'ów, perełki, igła i nitka a także kreda.


2.  Na początku chwytamy za nasze jeans'y i koraliki. Rozkładamy je na spodniach tak jak nam się podoba. 



3. Kiedy zdecydujemy się na układ perełek warto zrobić zdjęcie telefonem komórkowym, który pomoże nam w zapamiętaniu ich miejsca położenia. Następnie bierzemy igłę i nitkę i naprawdę solidnie i mocno przyszywamy.



 4. Kiedy jedna strona gotowa. Czas na drugą. Tutaj zadanie nam się utrudni. Aby uzyskać podobny układna drugiej nogawce chwytamy za kredę i drobnymi kropkami zaznaczamy na spodniach miejsca, w których powinny one się znajdować. Następnie powtarzamy czynność przyszywania perełek do spodni.


Po przyszyciu koralików do obydwóch nogawek spodni możemy cieszyć się ich efektem końcowym :




Na zakończenie warto wyprać spodnie aby zniknęły nasze kropki kredowe. I jak wam się podoba ? Czy to aż tak trudne ? Myślę, że nie trudne bardziej jest to pracochłonne. Pomysł jest naprawdę prosty i dodatkowo bardzo tani. Moim zdaniem takie spodnie są naprawdę świetne i prześliczne. Nikt inny oprócz was takich spodni nie będzie miał. Dajcie nowe życie waszym starym nudnym jeans'om. Niech wam jeszcze trochę posłużą i nie będą takie nudne. Uważam też, że takie jeans'y stworzą całą stylizację wystarczy, że dodacie zwykłe podtstawowe kolory i będzie to wyglądało naprawdę świetnie. Chciałabym poznać waszą opinie więc zapraszam was do komentowania. Ostatnio jakoś ucichły te komentarze, a nie ukrywam, że zależy mi na waszej opinie dlatego serdecznie was zapraszam. Mam nadzieję, że taki post wam się spodoba. Ja będę zmykać zrobić jeszcze kilka rzeczy. Do zobaczenia w nowym poście już niedługo. Narazie , buziaczki Papa.N







@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM