78ღ. Inspiration Velvet Ballerinas Like Miu Miu



Hejka wszystkim ! Przed nami kolejny weekend. Już coraz bliżej i bliżej wakacji. Nie wiem jak wy ale ja nie mogę się już doczekać kiedy usłyszę ostatni dzwonek w tym roku szkolnym i wszyscy rozpoczniemy wakacje. Teraz może troszkę o bardziej przyziemnych rzeczach na ten moment otóż mam dla was nowy post. Jak mogliście zobaczyć przez ostatni czas starałam się realizować trendy wiosny pokazując wam to w stworzonych prze zemnie stylizacjach. Myślę że, dzisiejszym postem zamknę już trendy wiosenne a od przyszłych postów zacznę przygotowania do sezonu letniego. Okej więc zaczynajmy z dzisiejszym postem. Otóż temat jaki dzisiaj poruszę to buty wiązane. Nie ma chyba na ten moment sklepu, który w swoim zasobie takich butów by nie posiadał. Ogrom butów wiązanych, płaskich. wysokich, na słupku, na szpilce, na koturnie, na platformie dosłownie na wszystkich jest te prześliczne czy może okropne wiązanie ? Ja powiem wam tyle, że ja jestem totalną fanką tych butów. Mam ich już trzy pary w przeróżnych wzorach, kolorach i wysokościach obcasu. Dokładniej to klasyczne czarne balerinki wiązane, czółenka na słupku również wiązane a także i kolejne balerinki tym razem w odcieniu pudrowego różu w materiale Velvet. A które z nich najlepsze ? Oczywiście te, które zrobione są na wzór balerinek Miu Miu czyli pudrowy róż Velvet. Te buty to chyba najbardziej rozpoznawalne buty wśród blogerek ale i nie tylko. Przez jednych znienawidzone przez jednych pokochane między innymi mnie. Mowa tutaj o balerinkach zrobionych na wzór prześlicznych balerinek Miu Miu. Są one tak nieoczywiste , wydatkowe i prześliczne, że skradły moje serce i od ostatniego czas są moimi ulubieńcami. Posiadają velvet cholewkę, czarną kokardkę, a także ciężkie klamry wraz z dwiema siateczkami jednej aksamitnej a drugiej w czarno- białą kratkę. Buciki są naprawdę świetne i bardzo wygodne. Dokładniej i ocenić możecie je po zobaczeniu w dzisiejszym look'u. Do zobaczenia kochani już niedługo. Narazie. Buziaki. Paaa.









 JACKET : ZARA
SHIRT : VARLESCA
JEANS : DIY
BALLERINAS : DEEZ24
BAG : EVEN&ODD
SUNGLASSES : JEPPERSPEPPERS
WATCH : ADIDAS

 

@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM