79ღ. Review Of Palette of Shadows & Bronzing Powder & Creams


Witajcie kochani a raczej kochane ! Bo dzisiejszy post jest w stu procentach skierowany do was właśnie dziewczyny. Dzisiaj coś innego niż zawsze a to dlatego że przygotowałam dla was post związany z makijażem a dokładniej produktami, które są nam potrzebne do ich wykonania. Z góry informuję, że post nie jest w żaden sposób sponsorowany. Produkty, które dla was zrecenzuje zakupiłam sama i chcę się z wami podzielić moją opinią. Musicie wiedzieć, że ja makijaż uwielbiam a dokładniej to jego wykonywanie i testowanie nowych produktów. Sama na sobie próbuje różne techniki wykonania makijażu, porady lub tutoriale,które może wkrótce będę i wam pokazywać. Przede wszystkim interesuje mnie makijaż artystyczny, który chciałabym aby stał się częścią mojej przyszłości. Jak już jesteśmy przy temacie produktów potrzebnych do ich wykonania zapraszam was do dalszej części.





Pierwszym produktem, którym chciałbym się z wami podzielić jest to paletka Wibo Go Nude Appeal Edition. Jest to druga wersja paletki Go Nude zaraz po paletce koloru srebrnego. Jak po jej nazwę wskazuję, kolory które posiada utożsamiają się z kolorami nude czyli wyglądem naturalnymi kolorami dla naszej buzi i skóry. Nie są one jednak typowymi kolorami nude ponieważ zawierają pigment brokatu, połysku co tworzy nam już nie taki naturalny wygląd.


Generalnie w paletce znajduje się 12 cudownie skomponowanych odcieni, od satynowych beży, przez szampańskie perły, aż do matowych odcieni brązów. Kolorystykę wieńczą dwa klasyczne odcienie szarości. Cienie o bogatych i intensywnych barwach idealnie się przenikają po nałożeniu na skórę i zapewniają trwałość wykonanego makijażu. Zestaw wyposażony w lusterko i specjalny pędzelek.


Kolory zawarte w paletce to :


Nude & Diamond 


Sand & Party 


Brick & Gold Bar 


Cinnamon & Choco


Sexiness & Player


Spicy & Revolver


Pędzelek zawarty w zestawie z paletką :


 Jedna końcówka do aplikacji cenia :


Druga do wykonania konturu u nasady rzęs :



Według mnie ta paletka jest genialna i prześliczna. Spełnia wszytskie moje wymagania. Kolory są piękne i długo utrzymują się na powiece. Oddają one swój blask po nałożeniu na powiekę. Nie osypują się, dobrze trzymają się powieki.  Szeroka gama kolorów pozwala nam na wykonanie różnego rodzaju makijażu czy to na codzień czy na jakieś wyjście. W zestawie posiadamy mięciutki pędzelek do blendowania, nakładania i konturowania oka a także lusterko. Puentując paletka jest świtna i ma również świetną cenę, która wynosi ok 35zł. Myślę, że nie jesto aż tak wysoka cena jak za paletkę a naprawdę jej jakość zaskakuje.


Drugim produktem, z którym chciałbym się z wami podzielić jest to PUDER BRĄZUJĄCY BRONZING POWDER SPICE BPA-01 SPICE 10G  z Prestige.  Powiem wam, że firma przezemnie nieznana i jest to pierwszy produkt jaki od nich mam. I muszę powiedziec, ze jestem nim zachwycona. Kolor dobrze napigmętowany. Dobrze uwydatnia się na skórze. 


W zestawie posiada lusterko :


Oceniając go pod względem jakości i trwałości jak najbardziej na plus. Z jego seri są jeszcze 3 jaśniejsze. Ja posiadam najciemniejszy i serdeczniewam go polecam. Co do ceny nie jest ona równiez zbyt wysoka wacha się między 15 zł - 17 zł. Myślę, ze jak za dobry brązer, który zagości u nas przez jakiś czas cena jest naprawdę świetna. 


Trzecim produktem a włąsciwie to produktami są kremy z firmy  Oriflame z serii Milk& Honey. Składają sie z dwóch kremów, z kremu na dzień i z kremu na noc . W białym opakowaniu znajduję się Krem nadzień natomiast w brązoow- złotym jest to krem na noc.


Krem na dzień. Delikatna formuła mleka połączona z miodem nadaje naszej skórze idealny gładki efekt. Lekka formuła szybko się wchłania i dogłębnie nawilża nasza skóre. Jest świetny jako baza pod makijaż. Często mieszam go ze swoim podkładem tworząc krem BB. Jest także długotrawły jeżeli chodzi o nawilżenie naszej skóry.


Krem na noc. Jego formuła jest gęściejsza. Równie dobzre wchłania się do skóry i dogłębnie ją nawilża przez całą noc. Widac efekty po dłuższym jego stosowaniu. Skóra jest rozświetlona, nie wygląda na zmęczona, w dotyku jest delikatna a my czujemy jak ona oddycha. Gęstość i formuła dla mnie są świetne na noc.


Mówiąc po krótce kremiki są świetne i bardzo wysokiej jakości. Mają prześliczny zapach a także bardzo dobre działanie. Są wydajne i mają odpowiednią formułę względem ich zastosowania na określony czas. Ja wam serdecznie polecam ich wypróbowanie . Cena nie jest wysoka ok. 25-30 zł. Myślę, ze jak na krem takiej jakości cena nie jest zbyt wysoka a daje nam naprawdę niesmowite rezultaty.


Już na zakończenie chce dodać, że produkty są świetne i na pewno nie pożałujecie gdy je kupicie. Mam nadzieję, ze taki post wam się równie spodoba. Koneicznie dajcie mi znac co myslicie o tego typu postch. Ja już się będę z wami żegnać. do zobacznie już niedługo w kolejnym poście. Do zobaczenia kochani. Paaa.





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM