81ღ. Famous Jeans Shorts In My Idea



Cześć wszystkim! Lato tuż tuż....Choć chyba niezbyt blisko jak taka pogoda. Zimno, deszcz, wiatr...Jakbyśmy jesień witali. Jedyna nadzieja poprawy to pierwszy dzień lata, który zbliża się wielkimi krokami co oznacza zmianę naszej garderoby. Jestem pewna, że każdy z was zakupił już t-shit'y z krótkim rękawkiem i jakieś jeans'owe szorty. To chyba podstawa każdych wakacji, każdego lata.przeglądają ostatnio różne strony internetowe czy oglądając filmy na youtube; zauważyłam , że w trendach letnich nie nastąpi zbyt wielkiej zmiany i trendy wiosenne będą również górowały i w lecie. Ponownie powitamy falbanki, koronkę, odcienie pudrowe kolorów a także klasyczną biel. Motywów kwiatów, paseczków czy kropek również nie zabraknie. Nieodłącznym i standardowym trendem każdego roku są jeans'owe spodenki. Podziurkowane, rozjaśniane, z elementami ekoskóry czy koronki,z naszywkami czy koralikami. Możliwości wiele wszystko zależy od naszych upodobań. Rozmawiając z dziewczynami czy małych zakupach w galerii zauważyłam, że cena niektórych spodenek jest naprawdę wysoka i równa się z ceną normalnych długich spodni czasem są i nawet droższe. Po dłuższym myśleniu doszłam do wniosku i postawiłam sobie samej wyzwanie, że na te lato nie zakupię żadnych spodenek a jedyne co to sama jest zrobię. I tutaj mam też dla was propozycję, że zrobię serię diy spodenek na lato dla was. Postaram się wam pokazać jak w prosty, efektowny i tani sposób można wykonać bardzo ciekawe i modne spodenki. Jedna z moich propozycji na przeróbkę jest w dzisiejszym poście. Koniecznie zobaczcie :





1. Do wykonania będą ci potrzebne: spodnie jeans'owe wybrane według własnych upodobań ( moje zakupiłam na wyprzedaży za 20 zł ), ćwieki ( zakupiłam w pasmanterii 5 zł), nożyczki, pęseta, stare spodenki i kreda.




2. Zaczynamy od naszych spodni, do których przykładamy stare spodenki. Kredą odrysowujemy w odległości około 3-4 cm od krawędzi starych na spodniach dwie linie.




 3. Następnie powstałe linie przecinamy . 




 4. Krawędzie boczne nacinamy do 3-4 cm. Następnie cały powstały pasek tniemy na frędzelki.




5. Przechodzimy teraz do targania naszych spodenek. Chwytamy za nasze frędzelki i z każdym po kolei postępujemy w ten sam sposób. Nitki, które wychodzą po ich bokach ciągamy wyciągając je a te, które idą pionową zostają z szwem spodni. 




6. W powyższy sposób powstępujemy z drugą stroną spodenek w ten sam sposób. Kolejnie zakładamy je i dopasowywujemy długość nitki według własnych upodobań. Skracając je lub pozostawiając.




7. Kiedy nasze spodenki wyglądają tak jak nam się podoba wrzucamy je do pralki aby wychodzące nitki jeszcze bardziej się postrzępiły i wyglądały na jeszcze bardziej podarte. Kiedy już wyschną bierzemy nasze ćwieki i przymocowywujemy je w miejscu, którym chcemy. Moim wyborem została tylna kieszeń. 




 8. Efekt końcowy naszych spodenek prezentuję się tak :



Jak widzicie pomysł jest ciekawy a wykonanie nie jest zbytnio trudne. Myślę, ze takie spodenki są odpowiednikami tych wiszących na wieszakach w sklepie.  Różnią się na pewno ceną ja swoje wykonałam w kwocie 25 złotych co uważam jest naprawdę mało w porównaniu z tymi, które znajdziecie w sieciówkach.  Są na pewno oryginalne i nikt inny takich samych mieć nie będzie. Mam nadzieję, że tego typu pomysł i cała seria wam się spodoba. Koniecznie dajcie mi znać czy tego typu rzeczy was interesują. Być może częściej będę robić coś tego stylu dla was. Jak zwykle zachęcam was do stworzenia czegoś swojego. Bawcie się dobrze. Miłej końcówki weekend'u. Buziaki. Paaa.






@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM