82ღ. Total Grey Look With Brocade Espadrilles



Witajcie kochani ! Witajcie w pierwszy dzień wakacji ! Cz wy też jesteście tak szczęśliwi jak ja ? Bo ja cieszę się niezmiernie, że to już koniec. Jak wiecie albo i nie wiecie w tym roku jestem absolwentką gimnazjum, które właśnie wczoraj skończyłam. I będąc z wami szczera był to dla mnie dzień bardzo szczęśliwy i długo wyczekiwany. Lata gimnazjum nie będę wspominać dobrze i raczej na długo ich nie zapamiętam. Dlatego dzień wczorajszy był dla mnie tak bardzo wyjątkowy. Udało mi się ukończyć gimnazjum z wyróżnieniem z czego jestem bardzo dumna. Z okazji tego, ze dzisiaj mamy pierwszy dzień wakacji chciałabym wam życzyć miłych, radosnych i niezapomnianych wakacji a przede wszystkim bezpiecznych ! Wakacje, wakacje....Dużo więcej wolnego czasu na co czekałam tak długo. Wreszcie poświęcę się tutaj dla was dodając większą ilość postów w mniejszym odstępie czasu. Ciężko pogodzić szkołę, naukę, obowiązki, zajęcia, bloga i dodatkowe działalności razem. Ale jeżeli czegoś bardzo się chce to wszystko da się zrobić. Dzisiejszy post pokazuję wam moja kolejną propozycje letniej stylizacji. To, że kocham kolor szary to już wam zapewne nie obce dlatego spójrzcie jak różne odcienie szarości połączone ze sobą fajnie komponują się ze sobą w jeden outfit. Szara czapka z daszkiem zrobiona przeze mnie połączona z szarą nieco ciemniejsza koszulą z koronką i do tego spódniczka z zamkami obcisła. Aby pozostać w tematyce elegancko - sportowej na nogi włożyłam brokatowe espadryle. W ten sposób powstała dosyć nietypowa ale myślę też, że fajna stylizacja. Uważam, że szeroka koszula czy bluza czy koszulka połączona z wąską spódniczką to naprawdę świetny zestaw uwidoczniający kobiece kształty a także i talie. Na takiego typu stylizację tego lata mam zamiar postawić aby było wygodnie i sportowo ale także i nie zabrakło elegancji, którą uwielbiam. Jeżeli jesteś zainteresowany stylizacjami serdecznie cie zapraszam do zostania ze mną. Nie zapominaj również o zaczętej przeze mnie serii spodenek, którą rozpoczęłam w poprzednim poście i będę ją kontynuować. Zapraszam was kochani do dzisiejszej stylizacji. Narazie. Buziaki. Paa










CAP : ADLER & DIY
SHIRT : VARLESCA
SKIRT : MEMENTO
SHOES : RENEE
BAG : MOHITO
WATCH : MOHITO



 



@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM