80ღ. California Street Style



Hej hej moi mili ! Wracam już do was po trochę dłuższej przerwie. Kończę teraz gimnazjum i pewnie jak wiecie łączy się to z wyborem szkół średnich. Egzaminy, papiery, oceny....To wszystko sprawiło, że zabrakło mnie tutaj z wami przez ten czas. Natomiast w tej chwili już pomału zamykam to wszystko za sobą i skupiam się na rzeczach tych , na które nie miałam czasu przedtem. Co za tym idzie piszę nowy post dla was. Jak mogliście zobaczyć na moim blogu zapanował pewien harmonogram postów. Dodaje na przemiennie stylizacje z diy natomiast od czasu do czasu będę się starać dodać coś z makijażu i kto wie może jeszcze coś innego. Natomiast w tym poście biel, beż, nude, złoty, kremowy to wszystkie kolory, które połączyłam ze sobą w tej stylizacji. Te kolory przede wszystkim kojarzą mi się z plażą, ciepłą pogodą, bezchmurnym niebem i pięknym słońcem. Moja stylizacja jest mieszanką wielu stylów przez to, ze połączyłam elegancje z sportowymi butami a także vintage koronkową bluzkę  z awiatorkami. Dodatkowo aby jeszcze urodzajnić swój look spięłam małego koczka. Dla mnie te połączenie kolorów i stylów ze sobą świetnie wpisuję się w letnie stylizacje. Cała ta stylizacja przypomina mi styl dziewczyn z Californi, które właśnie bawią się łączeniem stylów, kolorów oraz faktur ubrań. Najbardziej nawiązująca rzeczą do Californi są okulary awiatorki z brązowo- żółtymi szkłami, które tak bardzo przypominają mi szerokie, długie plaże stamtąd. Takie stylizacje jak ta ja po prostu uwielbiam są dla mnie bardzo delikatne, lekkie i świeże  co idealnie wpływa na nasz wygląd latem, Kiedy chcemy aby nasz look odświeżał sylwetkę a nie ją przytłaczał. Po tak szczegółowym opisie sprawdźcie koniecznie jaką stylizację przygotowałam. Ja już po mału będę zmykać kochani. Muszę przyznać, że pisząc tego posta bardzo się rozmarzyłam o wakacjach. Miłego tygodnia. Buziaki. Paaa.











SUNGLASSES : ALDO
T-SHIRT : DIY
CARDIGAN : ORSAY
SKIRT : MARAVILLA
SHOES : ADIDAS SUPER STAR GOLD
WATCH : GENEWA
BAG : CHANEL





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM