84ღ. Delicate Flounces Powder Pink Skirt With Flower's Bad



Hej hej moi mili ! Czy u was też szczęście góruje i uśmiech z twarzy nie schodzi ? Mam nadzieję, że tak właśnie jest! U mnie szczęście rozpiera a uśmiech sam maluje się na twarzy. Jestem tak szczęśliwa, że w końcu mamy te wakacje. Ten rok szkolny zniszczył mnie doszczętnie i bardzo osłabił. Teraz już o tym nie myślę a tylko regeneruje się i zbieram siły. Pogoda u nas jak pogoda zwariowana i czasem niszcząca plany. Raz słońce a zaraz deszcz. Niestety te lato zapowiada się na dosyć chłodne i bardzo zmienne. Pozostając może przy tym kontekście ciepła i raczej tej ładniejszej pogody muszę wam przyznać że ja w tym czasie kocham motywy kwiatów. Nic tak bardziej nie odwzoruje mojego nastroju jak włąsnie ten motyw. Jest bardzo dziewczęcy nadaję nam tak wspaniałego, świeżego i delikatnego wyglądu. Cała nasza sylwetka wygląda tak lekko i naturalnie. Przechodziłam koło milion dziewczyn i doszłam do wniosku, że w okresie lata i wiosny wyglądamy najpiękniej. Mam wrażenie, ze włąsnie słońce rozpromienia naszą buzię i jak ubierzemy jeszcze jasne barwy na siebie to wszystko tak słodko wygląda. Taak...znowu się troszkę rozmarzyłam ale są wakacje więc w mojej głowie same marzenia. Ja swoją delikatność i zarazem lekkość znalazłam w przelicznej spódniczce w falbanki, która jest właśnie wykonana z lekkiego materiału gdy wiaterek lekko powiewa falbanki ślicznie się unoszą na nim. Wiem, ze ta spódniczką to hit instagram'a a gdy weszłam do sklepu i ją zobaczyłam od razy się zorientowałam dlaczego tym hitem jest. I tak...Wspomniane prze zemnie kwiatki które odnalazłam na jednej  z torebek. Tak jak i z tą spódniczką tak samo i z tą torebką zachwyciła mnie od zaraz. W rezultacie myślę, że po połączeniu tych dwóch elementów z jeszcze innymi wyszła mi stylizacją taką jaką opisałam wyżej. Mam nadzieję, że wam się ta inspiracja spodoba i koniecznie dajcie mi znać co o niej myślicie. Udanego tygodnia kochani. Buziaczki. Paaa.









SHIRT : HOUSE
SKIRT : MEMENTO
BAG : MOHITO
SHOES : DIY
WATCH : ADIDAS
JEWELLERY : SINSAY





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM