85ღ. Sweet Pink Shorts With Velvet Catenation



Witajcie kochani ! Czy coś się zmieniło od tego ostatniego postu u was ? U mnie kilka rzeczy tak. Natomiast nie będę się teraz z wami nimi dzielić ponieważ będzie to niespodzianka dla was myślę, że już niedługo. Przygotowałam dla was kolejny pomysł na stworzenie własnych spodenek. Kontynuujemy dalszą część mojej serii spodenkowej. A co w tym poście dla was przygotowałam ? Otóż to już jest wiadmoe bądź nie dla nowych osób oglądających mnie, ze moimi ukochanymi kolorami są kolory pudrowe. Ja je po prostu ubóstwiam. Od ostatniego czasu mam małego bzika na punkcie koloru pudrowego różu, brudnego różu lub koloru baby pink. Te kolory to takie moje ulubione przez ostatni czas dlatego też ostatnie zakupy zrobiłam właśnie w tych kolorach. Są one dla mnie mega słodkie i myślę, że w każdym look'u będą takim cukiereczkiem, który się wyróżni. Tak i dzisiaj nie mogła zbraknąć diy przy użyciu włąsnie tego koloru. Otóż dzisiejsze spodenki będą dużo dużo inne. Koniec już z podziurawionymi im potarganymi końcami nastąpi natomiast troszkę elegancki. Lubię również kupować te kolory w wersji aksamitu co wydaję mi się,że jeszcze bardziej urozmaica te rzeczy. Dlatego i jego nie mogło zabraknąć w tym pomyśle. Nasz aksamit weźmie udział w naszych spodenkach i nieco je przyozdobi w postaci słodkich kokardek. Czy zaintresowałam cię swoim pomysłem ? Koniecznie oglądaj dalej :






1. Do wykonania potrzebne będą : spodenki dowolnego koloru ja wybrałam różowe, nożyczki, wstążka aksamitna, ołówek i stare spodenki na wzór.






2. Zaczynamy od odrysowania długości spodenek od naszych starszych zostawiając od tego około 6-7 cm na zagięcia.





3. Kolejnie chwytamy z nożyczki i obcinamy zgodnie z naszą drugą wyznaczoną linią .






4. Następnie końce, które zostawiliśmy w długości 6-7cm zaginamy na dwa razy.






5. Kiedy nasze spodenki mają zagięte końce dla ich wzmocnienia przyszywamy w trzech miejsca. Po obu bokach i na środku.







6. Obracamy spodenki na bok i w odległości 3-4cm rysujemy punkty.





7. Chwytamy za nożyczki. Napinamy materiał w miejscu punktów i przedziurawiamy je.






8. Kolejnie naszą wstążkę aksamitna przecinamy na równe dwie części ok. 1m każda z
części. Przewlekamy je przez stworzone otwory. tak jakbyśmy chcieli nawlekać sznurówkę do buta. Wystające końce zawiązujemy na kokardki.







9. W ten sam sposób postępujemy z drugą nogawką spodenek.





Efekt końcowy prezentuję się jak na zdjęciu :






A więc tak moi kochani prezentuję się pomysł na letnie spodenki. Wiem, że z takim wiązaniem spodenek jest teraz mnóstwo i generalnie stało się to hitem całego instagrama jak i intenetu. Zdaję sobie sprawę, że koszt takich spodenek też nie jest zbyt niski dlatego ten pomhysł kieruję do osób, którym ten typ spodenek się podobał ale było wam szkoda pieniędzy na to aby je zakupić. Mam nadzieję żę pomogłam w prostym wykonaniu ich i pokazaniu wam jakie to proste. Dawno wam tego nie mówiłam ale bardzo wam dziękuję, że jesteś tutaj ze mną mam nadzieję, że coś po sobie zostawicie. Buziaczki, Narazie.







@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM