86ღ. Moro Pattern With Silver Chanel In One Set



Cześć wszystkim ! Witam was w nowym poście ! Jak widzicie moja systematyczność wraca w stosunku do dodawania postów ma moim blogu. Mam teraz więcej czasu dla was i dla mojego bloga. Planuje w nim kilka zmian, które mam nadzieję , że mi się udadzą i będą się wam podobały. Chcę aby mój blog się dużo bardziej rozwinął i pod względem technicznym i wizualnym ale również aby było was coraz więcej. To dzięki wam mogę dzielić się jedną z moich pasji pokazując ją tutaj na blogu. Jestem wam naprawdę wdzięczna, że tutaj wchodzicie i do mnie zaglądacie dzięki wam wiem, że moja praca ma efekty. Było by mi bardzo miło gdybyście dawali mi znać na temat postów wtedy wiedziałabym, że jesteście tutaj i co wam się podoba. Dlatego ja was zachęcam komentujcie, piszcie do mnie chętnie was poznam. A co do dzisiejszego postu mam dla was do poruszenia temat motywu moro. Otóż ostatnim razem tego motywu jest coraz więcej w sklepach i pojawia się na wielu częściach garderoby. Szczerze mówiąc będąc troszkę młodsza uważam, że taki motyw noszą tylko żołnierze. Natomiast teraz sama chętnie go noszę i lubię się w nim. Są też jego przeróżne kolorystki ja natomiast zostaje przy podstawowej wersji w połączeniu z kolorem khaki. Ten zestaw uważam, ze najbardziej mi pasuję. Sam  w sobie motyw jest dosyć ciekawy i interesujący. Nadaje on nam silnego i wyrazistego wyglądu. Świetnie wygląda połączony z bielą, czernią, jeans'em a także brudnym różem. Tworzy ciekawy komplet również z beżem i oczywiście szarością. Ja swoją koszulę w moro połączyłam z klasyczną bielą i srebrem. Cała stylizacja nie jest zbyt prosta a to dlatego, że połączyłam ze sobą przeróżne fasony ubrań, a moją koszulę zapięłam na jeden guzik co myślę, że wygląda naprawdę fajnie i inaczej. Jak wiecie u mnie oryginalność przede wszystkim. Kolejna inspiracja dla was koniecznie zobaczcie co dla was przygotowałam. Do zobaczenia już niedługo kochani w kolejnym poście. Buziaki. Paaa.











SHIRT : ALLEGRO
T-SHIRT : ORSAY + DIY
SHORTS : DIY
SHOES : CHANEL
WATCH : MOHITO





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM