Follow by Email

87ღ. Black Shorts With Vintage Red Roses Stripes



Hej hej kochani ! Przychodzę dzisiaj do was z kolejnym postem. Mam dla was kolejną propozycję a zarazem i też pomysł na kolejne spodenki w mojej serii spodenkowej. W tym poście  zrobimy sobie coś bardziej casual ale też niezbyt. Dodamy troszkę naszywek aby zmienić wygląda spodenek. Mam tutaj na myśli czarne basic spodenki, które zawsze przydadzą się w każdej garderobie. Ja, że mam już dwie pary takich chciałam zrobić coś innego i czymś je wyróżnić. Padło na naszywki. Dlaczego...? A to proste jest ich tak wiele na różnych częściach garderoby. Zawładnęły również wszystkimi sklepami. Więc i też przez to znalazły się na moich spodenkach. Ja wybrałam sobie do tego naszywki w kształcie róż. Jest lato, pięknie kwitnące sady, ogrody słońce ogrzewające nas więc i stąd wzięły się i one  w moim pomyśle. Aby nie było aż tak słodko dodałam jeszcze kilka ćwieków aby nieco zmienić charakter spodenek i nadać im takiego mocniejszego wyglądu. Myślę, że takie spodenki świetnie sprawdzą się na lato i nawet do zwykłego białego t-shirt'u będą wyglądały genialnie. W lato 
rzadko zakładamy na siebie dużo warstw ubrań. Dlatego warto mieć w szafie na tę porę takie perełeczki, które będą nam tworzyły całą stylizacją pomimo prostoty ubrań będą się wyróżniały na ulicy. Jak i wiecie u mnie oryginalność przede wszystkim tak i też tutaj musiałam ją zachować.Mam nadzieję, że tym krótkim wstępem cię zachęciłam i zostaniesz do końca postu.





1. Więc zaczynajmy. Do wykonania tego diy będzie ci potrzebne : spodnie dowolnego koloru ( ja wybrałam czarne ), naszywki ( moje 2szt róż ), igła i nitka, żelazko, ćwieki.






2. Zaczynamy od standardowej rzeczy czyli odrysowania od starych spodenek idealnej długości. Ponownie zostawiamy 3-4 cm na strzępienie.






 3. Kolejnie w miejscu wyznaczonym dalej od prawidłowej długości naszych spodenek przecinamy .






4. Następnie bierzemy się za strzępienie. Odcinek który zostawiliśmy na 3-4 cm tniemy na falbanki. Kolejnie wyciągamy z nich nitki poziome.






5. W ten sam sposób postępujemy z drugą nogawką.






6. Na koniec strzępienie warto wrzucić nasze spodenki do automatu aby się one nieco skłębiły i dały fajny efekt.






7. Teraz czas na naszywki i ćwieki. Układamy je według naszego upodobania. Ja umieściłam naszywki na przedniej nogawce a także na tylnej kieszeni w podobny sposób postąpiła ma ćwiekami.






Ćwieki





Efekt końcowy naszej pracy :







A więc moi drodzy to by było na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że spodenki wam się spodobają. Myślę również, że sprawdzą się fajnie w połączeniach z kolorem khaki, bieli, szarości, czerwieni ale również koszuli jeans'owej. Fajnie będą wyglądały również w połączeniu z białym sweterkiem kiedy zrobię się troszkę zimniej. Jeżeli chodzi o ich koszt to same spodnie wyniosły mnie 20 zł na wyprzedaży w Pull&Bear natomiast naszywki 10 zł i ćwieki około 5 zł. Więc myślę, że brzmi to zachęcająco do stworzenia czegoś własnego. Ja was serdecznie zapraszam do tworzenia czegoś  własnego. Będę się z wami żegnać. Do zobaczenia  w krótce kochani. Paaa.






Komentarze

Obserwatorzy

YouTube

.

.
Moje zdjęcie
Hej nazywam się Kinga mam 15 lat i pochodze z miasta Żor niedaleko Katowic. Interesuję sie modą , sztuką , gastronomią , wizażem oraz fotografią. Moją uwage skupiam na projektach własnych ubrań .Moją ogromną pasją są podróże. Jeżeli wszedłeś na mojego bloga zapraszam cie do zostania ze mną na dłużej . Mam mnóstwo pomysłów które mogą stać się inspiracją dla ciebie . Serdecznie cie zapraszam .

Instagram : kingstyyle

Popularne posty z tego bloga

1ღ. My first time on blog.

94ღ. Izrael Travel To Country of History To Dead Sea

95ღ. Egypt Travel To Country Of Pyramids Of Faraons