89ღ. Decorate Flowers On White Casual Shirt To Set With Shorts



Cześć wszystkim ! Tu Kinga i witam was serdecznie w nowym poście. Siadam teraz przed laptopem bo mam chwilkę czasu aby wam coś napisać. Tyle się u mnie dzieję, że moja obecność tutaj jest mniejsza. Będę się starała to zmienić jak najszybciej gdy tylko wszystko sobie poukładam. W tym poście, którego właśnie dla was pisze przygotowałam pomysł i myślę, że będzie on naprawdę ciekawy. Pewnie każdy z was choć raz w życiu czy to na instagramie czy na fasebook'u czy na tumblr'e widział śliczne kombinezony, kompleciki ze stron azjatyckich. Tak, ja sama je widziałam i jestem nimi totalnie zauroczona. Jedna rzecz, która wprawia mnie w obawy to jakie to będzie i czy będzie to zgodne z tym co na zdjęciu. Wiem, że większość z was ma taki sam problem i obawy jak ja. Patrząc ostatnio na swoje spodenki, które wykonałm w ostatnim poście. Naszła mnie myśl aby do tych spodenek stworzyć jeszcze nakrycie zwierzchnie. W szafie wisiała mi moja koszula, którą bardzo dawno kupiłam na wyprzedaży. Na mojej komodzie leżały resztki naszywek, które jeszcze mi zostały po poprzednich pomysłach. Popatrzyłam na naszywki, popatrzyłam na koszulę i w mojej głowie od razu pojawił się pomysł, który właśnie teraz wam przedstawie.





1. Do wykonania potrzebne będą : koszula biała, kilka dowolnych naszywek ( ja wybrałam kwiaty róże aby zgadzały się z moimi spodenkami) , żelazko, nożyczki igła i nitka.




2. W pierwszej kolejności zajmiemy się naszymi rękawkami, które najpierw skrócimy do takiej długości jaka nam tylko odpowiada. Ja wybrałam długość, nad łokciem. Obcinamy, również długośź naszej koszuli i w tym wypadku wybrałam długość do pasa.




3.Kolejnie nasze obcięte końce rękawów zaginamy na dwa razy.




 4. Przechodzimy kolejnie do naszych naszywek. Nic prostszego przykładamy je gdzie tylko chcemy i jak nam odpowiada. Ja swoje umieściłam na napisie tak aby go zakryć, w kieszeni i na jednej ze stron.




5. Na zakończenie naszywki przyklejamy przez żelazko a ja również je przyszyłam aby nie odeszły podczas prania.


Efekt końcowy w połączeniu z spodenkami prezentuję się tak :




Efekt końcowy całego kompletu prezentuję się tak jak na powyższym zdjęciu. Ja dodatkowo koniec całej koszuli jeszcze potargałam aby nawiązywała ona do spodenek. Celowo użyłam zdobień kwiatowych bo jak pewnie wiecie są one teraz bardzo modne tego sezonu. Myślę,ze taki komplecik świetnie sprawdzi się tego lata w połączeniu z czerwoną torebką i białymi trampkami. Dajcie znać jak wam się podoba taki komplet i czy chcielibyście zobaczyć więcej takich moich propozycji na komplety. W tym poście to by było na tyle z czym chciałabym się z wami podzielić. Widzimy się już niedługo w kolejnym poście. Buziaki. Paaa.






@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM