90ღ. Casual Stylization With Exceptional Tiny Details




Hejka kochani ! Witajcie z powrotem na moim blogu ! Radość ostanio mnie tak bardzo rozpiera co pewnie widać po moich zdjęciach. Skąd ta radość ? A stąd, że robię to co lubię i nikt mi nic nie karze. Jestem typem człowieka, który nieznosi kiedy druga osoba mówi mi co mam robić. Jestem osobą, która wiele rzeczy sobie zaplanuję i stale do nich dąże. Więc kiedy rzeczy poboczne zaczynają przejmować mnie i zabierać mój czas przeznaczony dla swoich spraw wtedy moja radość znika. Tak miałam przez ostatni rok, kiedy musiałam chodzić do miejsca, którego szczerze nienawidziłam. Ciężko jest się zmuszać do robienia czegoś wbrew samego siebie. Myślę nawet, że jest to najgorsza krzywda, którą mozemy sami sobie wyrządzić. Jestem zdania, żę każdy z nas powinien robić to na co ma ochotę i to co on sam chce. Przez ostatnie lata zauważyłam jak małe rzeczy, drobne czynniki wpływają na nas i jak potrafią zmienić nasze patrzenie na świat. " Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia " ~ każdy powinien siedzieć tak aby to co widzi było tym co widzieć chce. Tak i ja usiadłam w miejscu, z którego widze to co chce widzieć. Co jest tak wielką radością dla mnie ? Tak  naprawdę wiele rzeczy ale najpiękniejszą jest ta kiedy to co robisz jest doceniane przez innych. Zawsze powinniśmy stawaić na swoim i kierować się własnym planem. Kotrolować to co poboczne aby nie dać się temu złapać. Kierować się własnym pomysłem i nie zwracać uwagi na innych. Myślę, że te proste rzeczy pozwolą nam dojść do pełnej radości. Buziaczki. Paaa.


 






BLOUSE : MADE IN ITALY
SHORTS : CAMEIOU
SHOES : MERG.PL
WATCH : GENEWA
BAG : EVEN&ODD
SUNGLASSES : SINSAY
JEWELLERY : SINSAY


@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM