91ღ. Baby Pink Blouse With Famous Falban In My Doing



Witajcie moi drodzy ! Kilka dni spóźnienia mam z postami niestety gdyż pracuję nad jedną rzeczą, z którą wkrótce się z wami podzielę. Natomiast teraz już wracam i postaram się aby posty pojawiały się regularnie jak wcześniej. Ten post przygotowałam dla was istnie modowy gdyż kolejny pomysł. Krój bluzki hiszpanki myślę, że nie jest wam obcy i z pewnością widzieliście go w każdym sklepie tak samo jak ja. Otóż ten model to chyba hit tego lata. Charakterystyczna falbaneczka w obrębie biustu i ramion pojawia się wszędzie. Czy to w sukienkach, bluzkach, koszulkach po prostu wszędzie. Trzeba przyznać, że ten krój jest naprawdę  bardzo uroczy i dziewczęcy. Ślicznie podkreśla ramiona ale też nie zawsze. Dla osób szerszych w ramionach ta bluzka nie będzie zbyt dobrym wyborem. Natomiast dla osób o węższych ramionach ta bluzeczką będzie ideałem tego lata. Nadaję ona naprawdę lekkości, zwiewności naszej stylizacji. Podkreśla ona również charakter wakacji, w które wkomponuję się niesamowicie. Tego hitu fanką jestem i ja. Jednak aby troszkę utrudnić sobie zachwyt tą bluzką postanowiłam uszyć ją sama. W jaki sposób to zrobiłam dowiecie się w dalszej części postu. Zapraszam!


 

1. Do wykonania będzie ci potrzebne : t-shirt dowolnego koloru, skrawki materiału w moim przypadku nogawki jeans'ów, szpilki i nożyczki.




2. Na początek zaczynamy od naszego materiału. W moim przypadku nogawki przecinamy na dwa równe prostokąty.




3. Kolejnie zszywam ich końce razem tworząc coś w rodzaju opaski.





4. Kolejnie wywijamy na drugą stronę i od jednej ze stron opaski tworzymy kieszonkę przez, którą będzie przechodziła gumka.




5. Następnie przeszywamy ją maszyną lub ręcznie w zależności od możliwości.




6. Przypasowywujemy naszą opaskę do t-shirt'u  tworząc i wyznaczając jej dekolt.




7. Według przypasowania odcinamy dekolt .



8. Następnie przypasowywujemy naszą opaskę do dekoltu i przypinamy ją szpilkami.




9.  Kolejnym krokiem jest przyszycie opaski do dekoltu .





10. Nie zostaję nam nic innego jak zapięcie agrafki na gumkę i wciągnięcie ją przez naszą kieszonkę. Najlepiej jest to zrobić przez zrobienie małej dziurki od wewnątrz i wciągniecie gumki tym miejscem na końcu zaszycie jej tak aby nic nie było widać.





Efekt końcowy :





Na mnie :






Efekt końcowy prezentuję się jak na zdjęciu. Dajcie znać co myślicie o takim sposóbie na wykonanie sławnej hiszpanki. Do każdego postu diy będę również dołączała zdjęcia mnie jak te rzeczy leżą na ciele i czy naprawdę warto je robić. Myślę, ze jest to fajny pomysł aby was przekoanać do działania. Ten pomysł wymaga troszkę więcej pracy i zaangażowania ale myślę, że trochę chęci i wszytsko da się zrobić. Jeszce trochę lata przed nami więc bluzeczka na pewno wam posłuży. Na zakończenie chciałąbym was bardzo serdecznie zaprosić na mojego istagram, którego mozecie zobaczyć niżej. Dużo się na nim teraz dzieję, zdjecia pojawiają się codziennie więc na pewno nie będzie wam się nudzić i moze trochę inspiracji do was wpadnie. Ja się już żegnam. Do zobaczenia w kolejnym poście. Paaa.


 


@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM