93ღ. Turkey Travel To Paradise




Cześć wszystkim ! Wróciłam właśnie z części moich podróży i mam teraz chwilkę aby napisać dla was ten post. Jest to dla mnie wyjątkowy post i bardzo ważny na moim blogu bo poświęcam go dla mojego hobby, które kocham czyli podróżowanie. Swoje podróże tego roku rozpoczęłam od podroży do pięknej, zielonej egzotycznej Turcji. Piękne plaże, błękitne morze i bujna roślinność to tylko kilka aspektów jakie ma do zaoferowania te śliczne państwo. W tym miejscu byłam już kilka razy zmieniając oczywiście miasta i strony położenia. Muszę przyznać, ze każda z obszarów ma wiele do zaoferowania i jest zupełnie inna. Tym razem wybrałam stronę Egejską, która charakteryzuję się piękną zielenią i ślicznym morzem. Dokładnym miejscem, w którym byłam jest miasto Bodrum leżące nad Morzem Egejskim. Piękne miasto, historyczne, pełne atrakcji i miejsc do zobaczenia a także idealne do odpoczęcia. Oprócz pobytu w mieście Bodrum odwiedziłam również inne miasta takie jak Antalya i Side w celu małego zwiedzania. Zwiedziłam piękne, niesamowite miejsce na świecie czyli Pamukale. Jest to coś tak pięknego i nadzwyczajnego, ze trzeba to zobaczyć. Wapienne kalafiorki tak nazywają Turcy to miejsce. Wokół kalafiorków spaceruję się po wapiennych źródełkach, które mają działanie nawilżające. Półgodzinny pobyt w takim miejscu doprowadza nasz naskórek do takiej regeneracji, że najlepszy krem nie zdziała takiego cuda. Drugie miejsce było to Hierapolis miejsce bardzo historyczne z przepięknym amfiteatrem i areną a także starymi pozostałościami po słynnych kolumnach. Basen Kleopatry to kolejne miejsce jakie udało mi się zobaczyć to Termalny basen podgrzewany z ogromną zawartością soli mineralnych świetnie wpływających na samopoczucie a także i skórę. Działanie tych term zostało zatwierdzone według legendy o biorącej kąpiel Kleopatrze i jej powabnej skórze i wspaniałym samopoczuciu każdego dnia... Legenda jak legenda ale prawda w tym jest. Swoje wakacje spędziłam w cudownym hotelu o nazwie Delta Beach Resort. Piękne baseny, piaszczysta plaża i prześliczne może pełne rybek. W oddali widok gór jakich pełno w tamtym obszarze i białe zabudowania. Taki opis wiedzie się właśnie w obszarze Turcji Egejskiej. Jak to Turcja i być może słyszeliście bądź nie ale można tam zrobić naprawdę świetne zakupy. Większość pytań ap ropo tych zakupów czy da się kupić oryginalne rzeczy czy tylko podróby otóż jak w każdym państwie można kupić i podróby i oryginały frim nike, adidas, puma, Gucci, Channel bądź cloe. Tych firm jest tam naprawdę wiele a ceny w porównaniu do naszych dużo niższe. Ludzie w Turcji są naprawdę mili i gościnni. Wszelkiego rodzaju plotki na ich temat krążą tak samo jak i u nas. Każde społeczeństwo dzieli się na te gorsze i na lepsze więc bez wielkich różnic. Bardzo chętbnei uczą się polskiego i czasem nawet zaskakują jego znajomością. Ja tym państwem jestem zauroczona i na pewno jeszcze nie raz tam polecę tym czasem zapraszam was do zobaczenia zdjęć :








Pamukale 




Hierapolis



Basen Cleopatry 




 Hotel



Moi kochani w ten sposób wyglądała moja podróż do Turcji. Dajcie znać jak wam się ona podoba ! Już niedługo kolejne posty i kolejne nowe miejsca do zobaczenia ze mną! Zostancie ze mną ! Więcej zdjęć na moim instagrm'ie kingstyyle ! Buziaki !

„Biorę udział w wakacyjnym konkursie DDOB”




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM