94ღ. Izrael Travel To Country of History To Dead Sea




Hejka kochani ! Czas moich podróży nadal trwa ! Tak i też zasiadam przed komputer i piszę dla was relacje z kolejnego miejsca, które zwiedziłam ! Moją kolejną podróż odbyłam do pięknego, starożytnego a zarazem nowoczesnego państwa Izrael. Była to moja pierwsza podróż do tego państwa czyli totalna niewiadoma. Państwo to składa się z dwóch części starożytnego i nowoczesnego. Nie mogło zabraknąć odwiedzenia miast takich jak Jerozolima, Palestyna i Betlejem. Są to główne miejsca kumulacji turystów z całego świata i przeróżnych religii. Po mieście widać bogactwo jakie tam panuje oraz przedziwne panujące od lat zasady wymyślone przez żydów. Tak szczerze można stwierdzić, że to oni tworzą klimat Izraelu. Długa broda, kapelusz, biała koszula i ubranie także długie włosy zapuszczone po bokach uszu. Tak to ich typowy wygląd i rozpoznać ich można wszędzie ! Do miejsc, które odwiedziłam należy oczywiście Morze Martwe. To kolejny punkt zwiedzania przez turystów. Powiem wam, ze to miejsce zrobiło na mnie największe wrażenie. To coś niesamowitego unosić się w wodzie i nie potrafić usiąść. Do tego ciepła woda około 30 stopni rano i piękny wschód słońca. Można nazwać to miejsce magicznym. I najpiękniejsze uczucie to wyjście z morza i te nawilżenie na całym ciele. Morze te ma 30 procentowe zasolenie, które na naszą skórę wpływa jak najdroższy krem nawilżający. Niesamowite uczucie ! Oczywiście można zakupić kremy tworzone właśnie na minerałach Morza Martwego. Izrael to także państwo znane z przepięknych sukni wyszywanych i tak to jest prawda. Suknie te są tak piękne zdobione, szyte. Ich kroje, faktury i materiały to coś niesamowitego. Miałam okazję zobaczenia butiku z sukniami ślubnymi i powiem wam chce taką na swój ! Hotele w Izraelu są przepiękne a widoki jeszcze bardziej. Część nowoczesna tego państwa to naprawdę wielki skarb, z którym teraz się z wami podzielę. Buziaki ! 










Moi kochani w ten sposób wyglądała moja podróż do Izraela. Dajcie znać jak wam się ona podoba ! Już niedługo kolejne posty i kolejne nowe miejsca do zobaczenia ze mną! Zostancie ze mną ! Więcej zdjęć na moim instagrm'ie kingstyyle ! Buziaki !

„Biorę udział w wakacyjnym konkursie DDOB”






@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM