95ღ. Egypt Travel To Country Of Pyramids Of Faraons



Witajcie moi drodzy ! Właśnie zasiadam przed komputerem i mam chwilkę aby dodać post dla was z ostatniej mojej zagranicznej podróży i chyba dla mnie najważniejszej. Po ciężkim roku jakiego doznałam i który bardzo wpłynął na moje samopoczucie i samoocenę te miejsce odbudowało. Miejsce, o którym mówię jest to Egipt. Przez wiele osób krytykowane miejsce, odrzucone i przekreślone. Mimo tej opinii udałam się w to miejsce. Dokładna miejscowość, w której byłam jest to miasto Sharm el Sheikh. Miasto bardzo europejskie i znane turystom. Charakterystyczną rzeczą Egiptu są oczywiście piaskowe góry i brak roślinności poza hotelem czyli same pustynie. Jest to naprawdę ciekawy widok do zobaczenia. Charakterystyczną rzeczą jest również temperatura powietrza jaka tam panuję. Jest bardzo gorąco a temperatura nie schodzi poniżej 40 stopni Celsjusza. Jednak gdy jest się blisko morza nie czuć tej temperatury aż tak bardzo. Kierunek jakim jest Egipt jest bardzo ciekawy można doznać wiele przygód jak przejażdżka na wielbłądach, rajd po pustyni a także i nurkowanie. Tak to właśnie główny punkt zaczepienia Egiptu czyli Morze Czerwone. To chyba najpiękniejsze morze jakiekolwiek widziałam. Z zewnątrz nie pozorne a wewnątrz niesamowite. Mam tutaj na myśli rafy koralowe. To niesamowite mieć możliwość pływania z kolorowymi rybkami jak z Nemo. Oglądać prześliczne koralowce i mieć ten widok i tę możliwość przez swoje wakacje każdego dnia. To coś wspaniałego! Hotele w Egipcie są przepiękne i ogromne a także nieporównywalne do Europy. Ogromne baseny, przepiękne ogrody, chrakterystyczne budownictwo i hotele tworzony na wzór wyspy tropikalnej. Dodatkowo ogromne aqua parki to niesamowita zabawa ! Egipt jako kierunek jest o wiele niższy cenowo od Europy a na last minut można go złapać za grosze. Ludzie mieszkający Egipcie są naprawdę przyjaźni i chętnie uczą sie naszego języka. Czasem wręcz zaskakują jego znajomością. Ta podróż są dla mnie szczególnie ważna. Zrozumiałam wiele rzeczy, które stanowiły problem dla mnie. Wysłuchałam, też swojego wnętrza i nabrałam ogromnego dystansu do wielu rzeczy. Myślę, że teraz naprawdę jestem szczęśliwa i rozumiem samą siebie. To wszystko co opisałam teraz pokaż wam w zdjęciach. 







Hotel



 Plaża



 Roślinność




Rafa koralowa 



Moi kochani w ten sposób wyglądała moja podróż do Egiptu. Dajcie znać jak wam się ona podoba ! Już wkrótce zdjęcia z mojego zwiedzania po Polsce ! Zostancie ze mną ! Więcej zdjęć na moim instagrm'ie kingstyyle ! Buziaki !

 „Biorę udział w wakacyjnym konkursie DDOB”








@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM