96ღ. Summer Stylization On Beautiful Beach



Hejka kochani ! Czas podróż już pomału się zakończył i wszyscy wracamy do tak zwanej " rzeczywistości ". Szkoła, lekcje, sprawdziany, kartkówki, projekty... Tak, tak znam to. Niestety to co dobre tak szybko się kończy. Mam nadzieję, że każdy z was wykorzystał te wakacje tak jak chciał i spędził je tak jak sobie zaplanował i oczywiście wykorzystał każdą minutę. Moje wakacje przebiegły tak jak wam pokazałam w postach ale zaszła również jedna zmiana. Tym wszystkim czym dzieliłam się z wami tutaj będę dzieliła się również na youtube. Postanowiłam założyć kanał ponieważ częśc rzeczy nie mogłam wam pokazać tutaj jak bym chciała. Natomiast kanał na youtube daję mi taką możliwości. Na kanał zapraszam was już teraz : https://www.youtube.com/channel/UC-Z_pkvrdHF3h4TaPAlaBGQ?view_as=subscriber. Podtrzymując jeszcze klimat wakacji mam dla was jeszcze kilka postów, które pojawią się w najbliższym czasie i będą one nawiązywać do wakacji. W tym poście przygotowałam dla was stylizację,która tych wakacji była moją ulubioną. Stylizacja w odcieniach szarości i bieli czyli to co ja lubię najbardziej a do tego ciekawe dodatki dobijające w kolorze srebrnym i w kolorze hmm... dosyć nie typowym bo sama nie wiem jak go nazwać. Czy to szary, czy to złoty czy to beżowy. Najważniejsze, ze jest wyjątkowy i inny bo na takich dodatkach  w moich stylizacjach mi najbardziej zależy. Cała stylizacja zachowana w plażowy klimacie i myślę, że świetnie motyw piasku skomponował się z moją stylizacją. Zresztą sami to zobaczcie. Buziaki !









 SHIRT : ORSAY + DIY
SHORTS : DIY
SHOES : CCC
BAG : CHANEL
SUNGLASSES : STRADIVARIUS
WATCH : MICHAEL KORS 


 




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM