97ღ. Soft Powder Outfit In Polish Sea Scenery



Cześć moi kochani ! Witajcie w kolejnym poście ! Przygotowałam dla was już ostatni post dotyczący wakacji. Niestety z tematem wakacji trzeba pożegnać się już na dobre i wrócić do obowiązków...Pozostając jeszcze w temacie wakacji ostatni już raz musze wam powiedzieć, że te wakacje zdecydowanie dużo mi pomogły. Były to wakacje bardzo przeze mnie wyczekiwane wręcz odliczane każdego dnia. Niestety poprzedni rok byą najgorszym rokiem w moim życiu i każdego dnia tylko odliczałąm kiedy się skończy. Te wakacje starałam się wykorzytsać na sto procent aby nie stracić ani chwili. I czuję się spełniona po nich...Nauczyły mnie wiele rzeczy. Pokazały mi rzeczy, których nie widziałam a także poprawiły moją samocenę. Niestety nie należę do osób pewnych siebie chodzących z głową wysoko. Jestem cichą i nieśmiałą osobą aczkolwiek staram się to zmieniać w sobie co myślę, że wychodzi mi na plus. Ten rok szkolny rozpoczynam w nowej szkole a dokładniej w Liceum Plastycznym.Więc przede mną nowa szkoła, nowi ludzi, nowe wyzwania czyli nowe życie. Tak też zamierzam traktować tę szkołę. W tym poście mam wam również do przedstawienia moją stylizację, która towarzyszyła mi podczas mojego czterodniowego pobytu w Gdańsku, Sopocie i Gdyni. Jest to kolejna propozycja stylizacji jaką nosiłam przez te wakacje. Oczywiście jest to stylizacja w moich ukochanych kolorach pudrowych. Pudrowy róż, biel przełamana złotymi dodatkami. Stylizacja delikatna i zwiewna idealna na letnią pogode. Do tego preśliczna morska sceneria i piękny klimat na zdjęciu stworzony. Sami zobaczcie zdjęcia z sopockiego mola i słonecznego Morza Bałtyckiego. Buziaki. Paaa.









DRESS : STRADIVARIUS
BOMBER JACKET : SINSAY
SHOES : TALLY WEIJL
WATCH : GUESS
SUNGLASSES : ORSAY
BAG : CHANNEL






@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM