98ღ. Autumn Mood In Exceptional Silver Stylization




Cześć kochani ! Za oknem już coraz gorsza pogoda. Deszcz i zimny wiatr już nas nie opuszcza ! Niestety ale nadchodzi pora roku, którą niekoniecznie lubię. Jak wiecie jestem okropnym zmarzluszkiem i nawet jak jest choć troszkę ciepło mi nadal jest zimno. Tę porę roku lubię tylko za możliwość jaką daję czyli chodzenie w moich ukochanych sweterkach. Często o nich wspominam ale mogę przyznać, że są one moją ukochaną częścią garderoby. Jak już pomalutku będziemy witać jesień tak samo i na moim blogu będziecie mogli ją zobaczyć w moich stylizacjach. Myślę, że naprawdę będziecie mogli ją poczuć ponieważ mam wiele pomysłów i inspiracji dla was. W tym poście przygotowałam dla was pierwszą z nich. Jej charakterystyczną rzeczą są botki z klamrami. Te botki były już modne w zeszłym sezonie jesiennym natomiast zauważyłam, że i w tym ich nie zabraknie. Są one wyjątkowego koloru gdyż ani to szary kolor ani beżowy wręcz te dwa kolory pomieszane ze sobą. Od mojego pierwszego spotkania z tym kolorem zauroczyąłm się nim i zaczęłam jego poszukiwania w przeróżnych częściach garderoby. Ten kolor połączyłam z moim ukochanym kolorem szarym, który w tym outfit'cie króluje. Całej stylizacji nadają charakteru rzeczy z metalicznym połyskiem. Uwielbiam też łączyć ze sobą przeróżne faktury i wzory także i tutaj nie zabrakło włochatego sweterka i imitacji koronki na spodniach. Całą stylizację zachowałam w modnym trendzie tego sezonu czyli Total Look'u, który będzie zdecydowanie królował tej jesieni. Stylizacje, jakie planuję wam tutaj pokazać będą przeróżne i w różnorodnych stylach więc każdy z was znajdzie coś dla siebie. Sprawdźcie jak na mnie prezentuję się ta stylizacja ! Buziaki ! Paaa.







JACKET : STRADIVARIUS
SWEATER : MEMENTO
JEANS : MADE IN ITALY
BOOTS : DEICHMAN
BAG : CHANEL
WATCH : MICHAEL KORS



@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM