99ღ. Hat Girl In The Forest

           

Hej moje drogie, moi drodzy ! Za oknem znów zawitało słoneczko z czego jestem ogromnie zadowolona. Nic bardziej mnie nie motywuje jak pobudka rano promieniami słońca. Daje mi tyle motywacji na cały dzień. Kiedy świeci Słońce to i na mojej twarzy świeci uśmiech. Jeden z tych słonecznych dni wykorzystałam aby zrobić sesje dla was. Jest to ciężkie do wykonania kiedy ciągle pada i jest brzydka pogoda ponieważ zdjęcia nie wychodzą zbyt atrakcyjnie. Ten dzień był jednak dniem ciepłym słonecznym, który dał mi ponownie ogrom motywacji i determinacji...Staram się czerpać nawet z tak prostych rzeczy jak najwięcej się da pozytywnej energii... Tak naprawdę to ona jest kluczem do osiągnięcia wyznaczonego celu...Wspominałam wam wiele razy, że kocham modę nie za modne ubrania ale za to, że każdego dnia może zmienić nas w innego człowieka. Każdego dnia możesz wyglądać inaczej....Każdego dnia możesz nadać sobie inny charakter...Każdego dnia możesz być kimś innym...To właśnie ta rzecz tak bardzo mnie inspiruje i zachwyca w modzie...W stylizacji, którą dla was przygotowałam starałam się pomieszać różnorodne style ubierania się. Look casual, elegancki połączyłam z  takim stylem dziewczyny rock'owej. Nadałam stylizacji mocniejszego charakteru poprzez moje białe martensy. Całość stylizacji podkręca mój czarny kapelusz. Stylizacja pozornie ciężka aczkolwiek obecność złotego serca na torebce nadaje charakteru dziewczęcości i lekkości. Ma również zachowany motyw ciężkości. Kocham właśnie w taki sposób łączyć ze sobą sprzeczności aby wychodziły niesamowite stylizacje, połączenia ubrań i ten wyjątkowy charakter. Nic bardziej nas nie wyróżni z tłumu jak inny styl, inny wygląd i inny charakter... Ty też się wyróżniaj a nie wtapiaj ! Widzimy się niedługo ! Buziaki ! Paaa.











JACKET : SINSAY
SWEATHER : VARLESCA
JEANS : BERSHKA
BOOTS : ZALANDO
WATCH : GUESS
BAG : SINSAY
HAT : SINSAY




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM