100ღ. Artistic Girl In Exceptional Open Air



Cześć wszystkim ! Chyba tymi zdjęciami załapałam się na ostatnie ciepłe dni. Za oknem znów zawitał chłód i deszcz. Nie wiem jak wy ale na mnie to ogromnie wpływa. Generalnie wpadłam w jakiś dołek jesienny...Czyżby to depresja jesienna ? Opadłam totalnie z sił i straciłam motywacje. Pomału staram się z tego wykaraskać aby nie popaść w jeszcze większe...Pogodę tę słoneczną spożytkowałam na zdjęcia. Postanowiłam, że będą to zdjęcia w plenerze a bardziej w miejscu dla mnie wyjątkowym. Tym wyjątkowym miejscem jest mały staw znajdujący się niedaleko mnie. Jest to miejsce, w którym zawsze zbieram swoje myśli...Gdzie wszystko rozważam...Gdzie wszystko przemyślałam...Z głównego punktu widzenia miejsce bardzo zwyczajne ale jak to mówią w prostocie piękno tkwi. Uwielbiam tą miejsce z powodu ciszy i spokoju jakie tam panuje. Brak ludzi, brak hałasu samochodów, brak zgiełku miasta....Po prostu ja sama ze sobą i często towarzysząca mi kartka. Tego jeszcze wam nie powiedziałam ale moją nieodłączną częścią jest szkicownik i ołówek. Sa to dwie rzeczy bardzo dla mnie ważne. Są częścią mojej osobowości i pokazują moje wnętrze....Dwie proste rzeczy a tak bardzo znaczące w moim życiu. Uwielbiam udać się w ciche spokojne miejsce tylko ja i biała kartka jest to rzecz bardzo mnie wyciszająca i pomagająca zrozumieć samą siebie...Dodatkowo stylizacja jaką w te miejsce założyłam. To nic innego jak moje ukochane pastele z odrobiną mocy w postaci koloru khaki z dodatkiem jeans'u. Wyjątkowym dodatkiem jest moja ukochana torebka w kwiaty nadająca takiego stylu vintage całej stylizacji. To wszystko skomponowało niesamowitą atmosferę na zdjęciu. Zobaczcie sami ! Buziaki.... Paaa.









 CAP : ORSAY
VEST : HOUSE + DIY
TROUSERS : HOUSE
SWEATHER : TALLY WEIL
BAG : MOHITO
SHOES : ABROAD



@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM