101ღ. Fashion Girl With Pumpkins in Autumn



Hejka kochani ! Zabrakło mnie tutaj z wami przez dłuższy czas. Niestety brzydka pogoda, obowiązki związane ze szkołą spowodowały mój brak tutaj. Ale już do was wracam kochani i posty będą się pojawiały co 4 dni i harmonogram postów wróci do normy. Pogoda jak na razie ( nie zapeszając ) nam dopisuje. Gdy jest śliczna pogoda to i cały krajobraz robi się cudowny. Żółte, czerwone, brązowe, pomarańczowe drzewa i prześwity słoneczka przez te kolorowe liście to coś pięknego. Ja kocham taką pogodę i scenerię. Uczęszczam teraz do Liceum plastycznego dlatego skupiam swoją uwagę w większości na tę właśnie scenerię ponieważ na lekcjach malarstwa mam ją cały czas. Moją uwagę na dzisiejsze zdjęcia przyciągała sceneria z dyniami. Nie wiem jak wy ale mi dynie kojarzą się bardzo z jesienią i kiedy tylko je widzę to od razu wiem, że zapanowała już jesień. Całej scenerii towarzyszyła moja stylizacja. Połączyłam modny kolor burgund owy z klasycznym denimem i klasyczną bielą. Kolorem zainspirowąłam się z pokazu Michaela Korsa, który właśnie ten kolor zaprezentował w swojej kolekcji. Charakterystycznym elementem tej stylizacji są oczywiście botki, które wyróżniają się elementami czyli gwiazdkami. Do całego zestawu dodałam również biała torebkę wraz złotym zegarkiem aby zachować detale w złotym kolorze. Całą stylizacja niesamowicie połączyła się z tłem, które wybrałam i myślę, że charakter zdjęcia stał się naprawdę magiczny ! A wy co myślicie kochani czy zgadacie się ze mną ? Dajcie znać w komentarzach. Buziaki. Paaa !











JEANS JACKET : SINSAY
DRESS : VARLESCA
TROUSERS : CROPP
BOOTS : DEICHMAN
BAG : CHANEL
WATCH : GUESS



@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM