102ღ. Nude Boots With Gucci Belt In Wood Background




Hej wszystkim ! Witajcie w nowym poście. Ostatnio mam tyle do zrobienia cały czas, że nie potrafię znaleźć czasu dla siebie. Z jednej strony troszkę mnie to już męczy ale z drugiej cieszy. W końcu rozpoczęłam w swoim życiu etap, na który długi czas czekałam. Robię rzeczy, które kocham, które zawsze chciałam robić ale nie miałam czasu na nie. W końcu czuje, że jestem wolna, że się w pełni realizuje a to wszystko dlatego, że doskonale swoje pasje i nad nimi pracuje. I choć zabierają mi one mnóstwo czasu to i tak tego nie odczuwam, że coś straciłam. Czuje się spełniona po każdej minucie, którą poświęcam właśnie dla niej. Jesienna pogoda jest naprawdę niesamowita. Ciepły wiaterek, szczere słoneczko i przepiękne kolorowe drzewa to chyba widok jaki każdy z nas mógł sobie wymarzyć jesienią. Te kolorowe drzewa dają mi tak wiele inspiracji czy to do tworzenia stylizacji czy w sztuce. Nie wiem jak wy ale ja już pomału swoją chandrę jesienną przechodzę i wracam do pozytywnego humoru...Jesień kocham nie tylko za taką piękną pogodę ale także za to że jest to czas na botki. Tego jeszcze na blogu nie wspominałam ale botki są moją kolejną ulubioną częścią garderoby. Uwielbiam tworzyć z nimi przeróżne look'i. Sprawdzają się tak naprawdę na wszystkie pory roku czy to w lato do jeans'owych szortów czy na jesień do spodni w kratę. Ja uwielbiam je nosić do wszystkiego ponieważ w każdym outfit'cie tworzą zupełnie inny charakter. Szczególnie tego sezonu uwiodły mnie botki beżowe i z motywem kwiatowym więc i na nie postawiłam. W tej stylizacji połączyłam je z czernią i bielą w postaci ramoneski i sweterka z szerokim splotem. Stworzyłam również z nimi genialną rzecz ponieważ połączyłam ich kolor z podobny odcieniem spodni co pięknie wydłużyło moje oczy i optycznie je wyszczupliło. Sprawdźcie i spróbujcie sami. Dajcie znać jak wam się stylizacja podoba. Widzimy się już nie długo. Buziaki. Paaa.









  

JACKET : ZARA
SWEATHER : BM COLECTION
BELT : GUCCI
TROUSERS : HOUSE
BAG : ZARA
BOOTS : BORN2BE
WATCH : GENEWA

@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM