103ღ. Thinking On The Lake





Cześć moi mili ! Witam was w nowym poście od dłuższego czasu. Tak, wiem sporo mnie tutaj nie było. A to dlatego, że ostatni czas spędziłam na wycieczce z swoją szkołą. Mianowicie wycieczce do Krakowa. Była to istnie artystyczna wycieczka. Zwiedziliśmy mnóstwo muzeów, wystaw sławnych malarzy a także udało mi się poznać Kraków od strony studenckiej. I kto wie może zawitam tam na studia... Generalnie mówiąc wycieczka była fantastyczna i chętnie powtórzyłabym ją jeszcze raz ! Relacje z niej będziecie mogli wkrótce znaleźć na moim kanale... Śliczna jesień już pomału przemija i niestety robi się coraz zimniej. Ja jako osoba, która dojeżdża do szkoły zrozumiałam co to znaczy ciepło się ubierać. Mam tutaj na myśli ubieranie się na tak zwaną " cebulkę ". Czyli powrót moich ukochanych warstw , w którymś poście wspominałam wam właśnie o moim sposobie ubierania się. Warstwa na warstwie jak an torcie tak i na mnie. Większość osób myśli, ze ubieranie dużej ilości ubrań na siebie sprawia, że przestajemy być " modni ". Wydaje się, że outfit jest prosty i nudny. A tak wcale nie jest. Wystarczy pokombinować z kolorami, fakturami, wzorami ubrań i nasze " warstwy stają się naprawdę bardzo ciekawe. Taki zestaw można rozburzyć dodając szalik, czapkę badź torebkę w ciekawym wzorze lub kolorze jako taki kontrast do naszej stylizacji. Jeśli chodzi o outfit tutaj głównie skupiam  się na fakturach ubrań np. Ubranie swetra na to skórzanej kurtki i jeszcze płaszcza. Połączenie tych rzeczy ze sobą a także faktur z jakich zostały wykonane sprawi że nasza stylizacja nie będzie nudna. Jesień nie musi kojarzyć się nam z deszczem, z kolorem czarnym i granatowym. Wręcz przeciwnie powinniśmy być odwrotnością tej ponurości. Taki zestaw możecie znaleźć w stylizacji poniżej. Dajcie znać co myślicie na ten temat. Trzymajcie się. Buziaki. Paaa. 










 HAT : SINSAY
JACKET : STRADIVARIUS
SWEATHER : ORSAY
CARDIGAN : SINSAY
SHOES : ABROAD
BAG : MOHITO
 WATCH : MICHAEL KORS
SCARF : ZALANDO
  
ღ Fot : Klaudia Gruca  ღ





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM