105ღ. Cool Girl




Hej, hej wam ! Ten czas tak szybko leci... Moje życie przemyka mi przez palce jak szalone...Nie zdąże się nawet obrócić a już koniec tygodnia... Mam tyle rzeczy zawsze zrobionych a jeszcze więcej do zrobienia...Wiecznie zabiegana i czasem nie panująca nad tym co się dzieję...Ten opis idealnie świadczy o mnie...Jedna ważna osoba dla mnie powiedziała mi, że jeżeli na nic nie masz czasu to świadczy o tym jak ambitna jesteś, gdy siadasz i pusto patrzysz się w ścianę bo już nic nie masz do zrobienia to właśnie moment kiedy przestałeś być ambitny...Są to słowa dla mnie bardzo ważne i słowa, którymi kieruję się każdego dnia. A głównym moim mottem kiedy jest naprawdę ciężko to słynny cytat : " Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą " . Musicie przyznać, że coś w tym jest. Swoje życie dzielę na wiele części, każda z nich jest inna ale bliska sobie. Ważne, aby realizować siebie, swoje cele i swoje marzenia. Mimo wielu potknięć lub kłopotów spotkanych na drodze do celu warto trzymać się swojego planu i dążyć do miejsca, w którym chce się być. Słowa, które dzisiaj czytacie odwzorowuje również moja stylizacja. Moje zabieganie możesz zobaczyć w butach i w czapce, którą przypasowuje się zwykle do dresa. Typowe super stary i czapka smerfetka. Te zabieganie przełamuje nutą elegancji co wyraża moje zaangażowanie i drogę do wyznaczonego przeze mnie celu. Paski na koszuli i paski na marynarce choć są inne to jednak bardzo podobne. Wszystkiemu towarzyszy futrzany plecaczek... Daj znać co myślisz o tej stylizacji i czy takie zestawienie ci się podoba ? Chętnie poznam waszą opinie. Buziaki kochani. Paaa.









CAP : SINSAY
JACKET : RESERVED
SHIRT : MOHITO
TROUSERS : ATMOSPHERE
SHOES : ADIDAS SUPER STAR
BAG : STRADIVARIUS







@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM