104ღ. Short Girl With White Dress In Corn Field



Witajcie kochani ! Wiem, że takich osób jak ja jest wiele o takim odczuciu... Mianowicie o odczuciu, że nie pasuję się do danego miejsca... Ja tak mam w wypadku swojego miasta...Czuję,że tutaj nie pasuję..Nie czuję się swobodnie kiedy się po nim poruszam i szczerze mówiąc nie lubię w nim przebywać. Mam wrażenie, ze wszyscy patrzą na mnie " z góry "...Wiem, ze wiele jest osób o takim odczuciu i tak naprawdę jedyną ucieczką od tego uczucia jest zmiana swojego miejsca... W miejscu, w którym mieszkałam trzymała mnie jedynie szkoła i brak szansy jej zmienienia. Jednak w ostateczności zakończyłam swoją edukację gimnazjalną co ułatwiło mi zmianę swojego miejsca. Zmieniłam ludzi, zmieniłam Szkołę, zmieniłam miasto tak naprawdę zmieniłam swojego życie... Na ten moment, który właśnie nastąpił czekałam przez długi czas aż w końcu nadejdzie... I udało mi się zmieniłam dwa miejsca na raz i miejsce, w którym się edukuje i miejsce, w którym mieszkam. Te dwie zmiany dały mi wreszcie uczucie swobody i szczęścia...Czuję się teraz naprawdę spełnioną osobom i szczęśliwą...Doceniam sobie małe rzeczy w postaci ślicznych widoków natury bądź ciszy, która mnie tutaj otacza. Czuję się wolna i zmotywowana do działania...Znalazłam w końcu sens, którego szukałam...Myślę, że każdy z nas powinien zrobić czasem coś tylko dla siebie i dla swojego dobra tak aby poczuć się swobodnie i szczęśliwym... Poczuć się spełnionym i gotowym do realizacji swoich celów a to zapewni ci miejsce, w którym będziesz czuć się swobodnie....Buziaki. Paaa.









 HAT : CHICA
LEATHER JACKET : STRADIVARIUS
DRESS :  MADE BY ME
BOOTS : DEICHMAN
BAG : CHANNEL
WATCH : MICHAEL KORS




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM