106ღ. Wake Up In Sunny Morning



Hej kochani ! Wracam do was po długiej przerwie na moim blogu. Tak wiem nie było mnie z wami sporo. Powodem mojej nieobecności były przyczyny zmiany sprzętu i ich przeglądu. Postanowiłam swój sprzęt poszerzyć o kilka akcesoriów, na które musiałam poczekać pewien czas. Stary natomiast oddałam do przeglądu i zostałam bez niczego...Mam nadzieję, ze mi to wybaczycie i będziecie się cieszyli nowymi dodatkami i nową jakością na moim blogu i kanale. Zamierzam również i odświeżyć swój design na blogu więc wiele zmian w najbliższym czasie się pojawi. Myślę, ze wam się spodobają i korzystnie wpłyną na wygląd moich mediów społecznościowych gdzie działam. Dzisiejszego ranka obudziło mnie szczere słoneczko, które bardzo korzystnie na mnie wpłynęło. Pomimo wielu problemów, które napotkały mnie przez ostatni czas nabrałam dużo motywacji do działania. Zebrałam się w sobie i postanowiłam się im nie poddać. Wyszłam na świeże powietrze nabrałam głęboki wdech, przemyślałam wszystko i się ustabilizowałam. Polecam wam zrobienie sobie czegoś takiego. Jak już kiedyś wam wspominałam przez stylizacje można wyrazić to co ma się w środku i jakim jest się człowiekiem. Ja siebie wyraziłam w tej stylizacji w 100% ubierając swoje ukochane pastele. Pudrowy róż, kremowy, beżowy w połączeniu ze złotym.... Bez tych kolorów nie wyobrażam siebie. A dlaczego oddają mnie w 100% ? Myślę, że te osoby, które są ze mną od samego początku doskonale będą wiedziały dlaczego one a dla tych, którzy dołączają do moich obserwatorów te kolory świadczą o mojej osobowości i o tym jaką jestem osobą. To już powinniście wywnioskować sami kochani...Do zobaczenia. Buziaki !











 JACKET : BERSHKA
SWEATHER : H&M
JEANS : ORSAY
BELT : ORSAY
BOOTS : DEEZ24
BAG : ZALANDO
WATCH : ADIDAS




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM