107ღ. Snowy Landscape Behind Me





Hej kochani ! Tego posta zaczynam pisać już w autobusie w drodze do mojej szkoły. I jest to już ostatnia z takich długich przerw na blogu. Niestety przerwa w sprawie sprzętu się przedłużyła i nie miałam jak dla was coś dodać. Teraz sytuacja zmieniła się diametralnie ponieważ zmieniłam system swojej pracy nad blogiem i nad YouTube. Można powiedzieć, że się usamodzielniłam pewnym stopniu. Zawsze musiałam kogoś prosić aby zrobił mi zdjęcia tutaj dla was a teraz będę je wykonywać sama za pomocą pilocika. Powiem wam, że jestem taka zadowolona z tego powodu. Będę mogła dodawać dla was posty dużo częściej. Będę chodziła na sesje kiedy mi pasuje. Więc dla mnie idealnie. Mam nadzieję, ze mi wybaczycie obecność pilocika w ręku....Za oknem teraz już na dobre zapanowała zima. I tak jak kiedyś już wspominałam nie jest to moja ukochana pora roku wręcz jej nie znoszę wszystko przez to,że jestem strasznym zamrzluszkiem. Jedyne co lubię w niej to te śliczne śnieżne krajobrazy. Za moim oknem widnieje prześliczny widok przymrożonego lasu. Możecie go też zobaczyć za mną w sesji poniżej. Jest to naprawdę niesamowity widok i bardzo lubię na niego patrzeć trzymając kubek z gorącą herbatą....he. Tej zimy pokochałam również modę na kolorowe, wzorzyste wystające specjalnie z butów skarpety. Nadają, stylizacji bardzo charakterystycznego wyglądu i dają odczucie wspomnień z dzieciństwa. Przyjęło się, ze skarpetki powinny być szare, białe i czarne. Czyli totalna klasyka tak aby pasowały do wszystkiego. Tym czasem nowy trend wychodzi na przeciw aby te skarpetki nie pasowały nam do wszystkiego a wręcz były kontrowersyjne do całej stylizacji nadawały jej tego specyficznego klimatu. Ja sama weszła w ten trend i zaczęłam go stosować. Będziecie go mogli zobaczyć w stylizacjach, które się tutaj pojawią. W tej stylizacji są one brokatowe, które idealnie nawiązują do mojego sweterka.... Zobaczcie sami....Buziaki. Paaa.









 CAP : ZARA
JACKET : STRADIVARIUS
SWEATHER : C'est_Monique
JEANS : STRADIVARIUS + DIY
SOCKS : SINSAY
SHOES :SINSAY
BAG : STRADIVARIUS
WATCH :MICHAEL KORS





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM