108ღ. Snow Queen In The Forest



Witajcie wszyscy ! Właśnie  zasiadłam sobie na swoim kochanym łóżku pod cieplutkim grubym kocykiem. Na stoliku nocnym stoi gorąca herbata z cytryną. A ja w końcu mam czas aby usiąść i napisać dla was post. Mamy weekend, ukochany weekend. Znowu weekend....Tydzień, za tygodniem, miesiąc za miesiącem i już mamy grudzień. Dopiero zaczęłam wszystko swoje nowe życie, nową szkołę a już kilka tygodni i kończę pierwszy semestr...Dlaczego...? Dlaczego, to tak wszystko szybko mija. Nigdy nie pomyślałabym, że szkoła stanie się moim drugim domem, do którego będę chciała wracać. Dlaczego czas tak mile spędzony i tak wiele pięknych chwil tak szybko przemija...Dlaczego czas ogromnego smutku, depresji, płaczu i złości dłużył się tak bardzo...Nie rozumiem tego...Moje życie obróciło się o 360 stopni..Ciągle w biegu...Brak czasu...Nie mam czasu aby być smutną lub płakać...Nie mam czasu aby nawet o tym pomyśleć....Wszystko toczy się tak szybko, czasem za szybko bo wymyka się spod kontroli....Ale dlaczego ? Piękne chwile szybko się kończą, smutne trwają wieki...Po swoim doświadczeniu mogę powiedzieć, że nie warto zbyt długo trwać w tym co nas smuci. Jeden raz jest dobrze a drugi jest źle. To tak samo jak z pagodą raz świeci słońce a raz pada deszcz...Warto zachować rozsądek i gdy jest źle starać się wrócić do pozytywów a gdy jest dobrze uciekać od złego...Każdy z nas musi czasem spaść nad dno aby się od niego odbić i powędrować na sam szczyt...Ja sama tego doświadczyłam i teraz wiem,że popadanie w skrajność do nikąd nie prowadzi...Miłego weekendu! Buziaki. Paaa.










 JACKET : ZALANDO
SCARF : MOHITO
SWEATHER : RESRVED
SKIRT : MEMENTO
SHOES : DEEZ24
BAG : CHANEL
WATCH : GUESS




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM