109ღ. A Girl In A Mysterious Brick Building





Hejka kochani ! Nareszcie weekend, już nie mogłam się doczekać. A to dlatego, że przyszło na mnie jakieś przesilenie zimowe i totalnie nic mi się nie chce...Nie wiem czy wy też tak macie ale ja najchętniej schowałabym się pod kołdrę i już nie wychodziła....Mój humor również do najlepszych nie należy...To wszystko przyszło na mnie wraz z zimą....Mnóstwo osób nas otacza...I z mnóstwo ma ludźmi mamy do czynienia na co dzień...Różne charaktery, różne gusta, różne poglądy, różne zainteresowania...I chodź wiele nas różnie to jednak wszystko łączy...Mówi, że czasem ktoś jest dwulicowy...A czy naprawdę tak jest ? Pojęcie dwulicowość ma wiele tłumaczeń...Ale czy nie większość z nas jest taką osobą? Z jednej strony przesłodkim aniołkiem a z drugiej strony diabełkiem o ostrych rogach...Większość ludzi prezentuję właśnie te dwulicowość...Mało z nas trzyma się własnego zdania, własnych myśli...Ulega lekkim bądź mocniejszym wpływa manipulacji grup, osób...Udaje kogoś, kim naprawdę nie jest..Robi rzeczy nie podobne do niego...I choć tak wiele nas różni to większość nas łączy...Mnóstwo osób nas otacza i wydawałoby się, że każdy z nich jest inny lecz gdy dokładnie się przyjrzysz każdy z nich jest dwulicowy...A więc czy dwulicowość jest cechą negatywną przyjętą przez nas? Czy jest może ludzką cechą, która posiada większość z nas ? Czy nie uległeś/aś nigdy żadnym wpływa? Czy zawsze pozostałaś sobą ? Czy może odgrywałaś jakąś rolę ?
Lepiej jest zostać samemu ze sobą, niż oszukiwać samego siebie...Pamiętaj to ty jesteś głową siebie i to ty decydujesz jak wszytsko się potoczy więc to ty dobierasz sobie ludzi, z którymi przejdziesz przez  te życie...Buziaki. Paaa.








JACKET : ZARA
DRESS : MOHITO
BOOTS : DEICHMAN
JEANS : STRADIVARIUS + DIY
WATCH : GUESS
RINGS : SINSAY
SCARF : ZARA
BAG : ZALANDO



@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM