111ღ. Merry Christmas 2017




Cześć moi drodzy ! Przerwa świąteczna się właśnie zaczęła i ja zamiast leniuchować i odpoczywać to dostałam ogromnego power'a do działania. Moja lista rzeczy do zrobienia się nie kończy...Wręcz ciągle, każdego dnia coś na nią przybywa...I choć przyprawiam sobie dużo pracy powiem wam totalnie mnie to nie męczy, wręcz przeciwnie odpoczywam przy tym tak samo jakbym leżała w łóżku i nic nie robiła...Wszystko dlatego, że robię to na co wiecznie nie miałam czasu, a wykonywanie tego daje mi ogromną satysfakcje i bardzo mnie cieszy...Święta już pomału dobiegają końca. Myślę, ze każdy z nas przez te trzy dni tak się objadł, ze nie potrafił się ruszyć z fotela...Powiem wam, że mam takie wyrzuty sumienia aczkolwiek już jutro wracam do normalności i wracam do ćwiczeń...Na te święta chciałabym wam życzyć wszystkiego dobrego w nowym roku, dużo zdrowia szczęścia, uśmiechu na twarzy i realizacji swoich marzeń i samego siebie, spędzenia tego czasu w gronie najbliższych i radości z nadchodzącego nowego roku...Mam nadzieję, że lampki na choince oświecały wam tych świąt a pod choinką pojawiły się prezenty takie o jakich marzyliście. Dajcie mi znać w komentarzach co takiego dostaliście...Ja swoje święta spędziłam bardzo aktywnie i rozjazdowe... Jednak wieczorem lubię zasiąść sobie na kocyku pod choinką w sweterku i kapcioszkach...Zostawiam wam moją stylizację świąteczną poniżej....Dajcie znać jak wam się podoba. Do usłyszenia kochani. Buziaki. Paaa.










 SWEATHER : RESERVED
SHIRT : ESMARA
JEANS : ORSAY
SHOES : SINSAY
WATCH : ADIDAS


@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM