112ღ. Stylizations At New Years Eve 2017

 

Witajcie kochani już w ostatni dzień tego roku ! Kolejny rok mija i już jest prawie za nami...Pamiętam jak rok temu dokładnie publikowałam dla was post o tej samej tematyce jak ten. Tematem przewodnim tego dnia to nasz ukochany lub znienawidzony dzień Sylwester...Dla jednych dzień do świętowania i bawienia się dla innych dzień do przeleżenia w łóżku i przeczekania...Każdy z nas ma swoje własne upodobania i obchodzi różne święta w różnoraki sposób...Sylwester jest dla mnie dniem przemyśleń i analizy całego tego roku...Co takiego zrobiłam...Co osiągnęłam....Gdzie byłam...Co się stało...W ten dzień wspominam tak naprawdę wszystko i te smutne momenty i te, które dały mi wiele radości. Analizuje czego nie zrobiłam a co mogłam zrobić...Wyciągam ogromną kartkę i pisze postanowienia na nowy rok i rzeczy do zrobienia, tak aby nic mi nie umknęło....Jedną rzeczą, która dała mi wiele satysfakcji w tym roku to to, że odważyłam się siąść przed kamerą i zacząć nagrywać dla was na mój kanał...
Sylwester różnym osobom może kojarzyć się z innym świętowaniem. Na te różne okazje przygotowałam dla was różne stylizacje i te bardziej klasyczne i również te bardziej po mojemu czyli te lekko udziwnione...W każdej z nich zawarłam siebie bo jak mogło by to być gdybym nie dodała niczego od siebie...





1. STYLIZACJA 1 : W tej stylizacji postawiłam na klasyk czyli białą koszule z długim rękawem. Cały outfit byłby bardzo causal gdyś składa się z bieli czerni i szarości. Jednak przez pięknie wyszywaną spódnice cekinami cały look zyskuje na charakterze sylwestrowym. Aby dopełnić look dodałam wysokie szare kozaczki typu muszkieterki.







SHIRT : ESMARA
SKIRT : ZALANDO
BOOTS : STILI
WATCH : MICHAEL KORS
TIGHTS : GATTA




2.STYLIZACJA 2 : W kolejnej stylizacji główną rolę odgrywa prześliczny sweterek przeszywany srebrną nitką, który na bokach posiada wcięcia. Niestety sweterek nie mógłby być noszony przeze mnie jako sukienka gdyś jest zbyt krótki i wcięcia są zbyt głębokie dlatego założyłam pod niego swoje czarne spodenki. Z przodu imituję sukienkę a na boku tworzy nam się ciekawe połączenia. Dzięki spodenkom stylizacja jest bardzo komfortowa.






 SWEATHER : C'est Moinique
SHOES : RENEE
WATCH : MICHAEL KORS
TINY DETAIL : ORSAY




 3. STYLIZACJA 3 : W tej stylizacji poszłam na całość i stworzyłam ją typowo w swoim stylu. Połączyłam piękną białą sukienkę z falbankami wraz z butami typu balerinki, które sezonu letniego były bardzo modne. Są to balerinki stylizowane na wzór balerin miu miu. Aby dopełnić outfit dodałam torebkę w kolorze rose gold aby komponowała się świetnie z torebką. Całość looku podkreśliłam delikatnym upięciem w postaci kucyka z kilku pasm włosów i zawiązałam na nim czarną wstążkę.



DRESS : VARLESCA
BAG : ZALANDO
SHOES : DEEZ24
WATCH : GENEWA






Kochani, która ze stylizacji przypadła wam najbardziej do gustu ? Dajcie mi znać w komentarzu co myślicie. Czekam na wasze opinie i komentarze. Na zakończenie chciałabym wam wszystkim bardzo podziękować za to,ze jesteście ze mną. Za każdy komentarz za każde wyświetlenie i za każde obserwowanie. Bardzo wiele to dla mnie znaczy i jestem wam bardzo wdzięczna. Dzięki wam mogę rozwijać swoje pasje i dzielić się nimi z wami. Mam nadzieję, ze nowy rok przyniesie mi was coraz więcej i coraz więcej z was będzie mnie oglądała. Jeszcze raz kochani bardzo wam dziękuję i życzę udanego sylwestra. Widzimy się w Nowym Roku ! Buziaki . Paaa.








@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM