114ღ. Spring Feelings Inside Me




Cześć moi mili ! Za oknem pogoda szaleje..Już sama nie wiem czy to zima czy może wiosna..Macie takie samo uczucie, że pory roku nam się pomieszały? Ostatni mi razy wita mnie słoneczko i lekki deszczyk...Brak śniegu, brak mrozu...Pogoda jak na rozpoczynającą się wiosnę...Tylko ciemne ranki i po południa dają znak, że mamy jeszcze zimę. Tak zmieszana pogoda bardzo niekorzystnie wpływa na mnie i na moje samopoczucie....Ciepła pogoda,która zawitała tak szybko dała mi odczuć wiosnę..Człowiek tak szybko przyzwyczaja się do rzeczy, które sprawiają mu przyjemność i które lubi...Dlatego gdy tylko poczułam choć odrobinę wiosny do swoich stylizacji zaczęłam wprowadzać jaskrawe kolory. Nie zabrakło jednak moich ukochanych pudrowych kolorów a także i wiosennych półbutów. Aby podkreślić swój wiosenny nastrój dodałam jeszcze element kwiatowy w postaci bluzki..Na mojej twarzy zagościł szczery uśmiech, którego brakowało od pewnego czasu...Nie wiem czy też tak macie, że kiedy świeci słońce i jest ciepło mam dużo motywacji i energii do robienia wielu rzeczy...Dostaje takiego power'a i mogę zrobić wszystko...Gdy tylko przychodzi, zima, śnieg, zimno popadam w totalną depresje i handre i nic mi się nie chce...Wszystko robię na chama i nic z przyjemności..Najchętniej w czas zimowy wyjechałabym najdalej stąd i wróciła kiedy będzie ciepło...Dajcie znać czy też tak macie. Miłego wieczoru. Buziaki. Paaa.











 KASZTET : CHICACA
SCARF : CHICACA
COAT : STRADIVARIUS
JEANS : CROPP
SHOES : ZARA
WATCH : GUESS
BAG : MOHITO
BLOUSE : BOUTIQUE
RINGS : SINSAY




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM