115ღ. Girl On Way For Dreams




Hej moi drodzy ! Ostatni tydzień nauki przede mną i już wyczekiwane przeze mnie ferie zimowe. Powiem wam, że marzę już o nich tylko aby odpocząć. Jestem już tak wykończona, że kiedy śpię to nawet nie wiem czy śpię bo nadal jestem zmęczona...Obowiązki szkolne, obowiązki pozaszkolne, blog, kanał dodatkowe zajęcia, malowanie, rysowanie... Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność. W tygodniu mnóstwo pracy a w weekend jeszcze więcej...Natłok obowiązków ogromny...Ale mimo tego natłoku mimo zarwanych nocy mimo ogromnego zmęczenia nadal jestem szczęśliwa i podoba mi się moje życie. Najważniejsze to robić to co się kocha i to co sprawia nam przyjemność. I choć przesypiam dziennie trzy godziny wciąż mam siłę wstać i iść do niej z uśmiechem bo jest to moje kolejne miejsce na ziemi...Każdy z nas został do czegoś stworzony i każdy z nas powinien odnaleźć to w czym czuję się dobrze i dążyć w tym na sam szczyt...Odnaleźć siebie, swoją drogę i swoje cele...Dążyć drogą do samego celu bo to ona daje nam największe szczęście i radość...Świadomość tego, że robimy coś dla siebie, że dążymy do wyznaczonego celu...Czy to cel mniejszy czy cel większy ważne że cel, który jest sensem tego wszystkiego co robimy...Warto jest walczyć o swoje marzenia, warto jest dążyć do wyznaczonego celu, warto jest się poświęcać...Życie jest jedno i powinno wykorzystywać się go w stu procentach...Brać to co nam dało i uciekać przed tym co nam zabrało...Każdy dzień jest nową kartką w twojej książce i to od ciebie samego zależy co tego dnia do niej wpiszesz...Sam decydujesz o tym, o czym ona będzie...Nie zapominaj każdy dzień równa się nową szansą a więc nie zmarnuj jej... Miłego weekendu. Buziaki. Paaa.











VEST : ZALANDO
BOMBER JACKET : H&M
JEANS : CROPP
BOOTS : STILI
BAG : SINSAY
CARDIGAN : ORSAY
BLOUSE : ORSAY
SCARF : SINSAY
WATCH : MICHAEL KORS



@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM