119ღ. Looking By Vintage Glasses




Witajcie moi drodzy ! Przez ostatni czas pożytkuje widok przyrody w zimie na swoich zdjęciach.  Widok tej zimy bardzo mnie uwiódł. I choć jestem ogromnym przeciwnikiem zimy to tym razem jest jakoś na odwrót. Widok przyśnieżonych drzew, pól i trawy bardzo mnie inspiruje do tworzenia sesji w takich miejscach. Bardzo spodobał się mi klimat śniegu na zdjęciach. Nadaje on czegoś wyjątkowego i sprawia że zdjęcie staje się takie delikatne i lekkie. Dlatego też przez najbliższe posty będziecie widywali taki widok na moich zdjęciach...Czas moich ferii dobiegł już końca i wracam już do szkoły. Jestem lekko nie przygotowana na powrót obowiązków i natłok rzeczy do zrobienia. Przez ferie się wyluzowałam i mimo aktywnych i pracowitych ferii nadal przez nie odpoczęłam i czułam się naprawdę świetnie. Ten tydzień jest tygodniem na przyzwyczajenie się i wpadnięcie w rytm szkolny  na pewno wiecie o czym mówię....W swoich stylizacjach przez ostatni czas zaczęłam dodawać charakterystyczne dodatki. Jednym z nich są okulary typu awiatorki. Ten dodatek wpadł mi w ręce przez przypadek podczas wyprzedaży i był to naprawdę trafny przypadek. Awiatorki kojarzone przez was z okularami przeciwsłonecznymi pojawiły się również w opcji okularów korygujących wadę a chwilę później w opcji zerówek dla osób o zdrowym wzroku. Nadają one takiego charakteru vintage nam i naszej stylizacji. Dla mnie zestaw czerni, bieli i beżu w połączeniu z tymi okularkami to ostatni hit i ulubieniec miesiąca. Stosuję do niego również futerko i skórę aby podkreślić jeszcze bardziej ten oldskulowy design....Dajcie znać jak podoba wam się stylizacja i okularki w tej stylizacji na mnie. Czekam na wasze komentarze i życzę miłego tygodnia. Widzimy się już niedługo. Buziaki. Paaa.








GLASSES : SINSAY
SWEATHER : ZARA
BELT : GUCCI
BOOTS : MARTENS
BAG : CHANNEL
SKINJEANS : VARLESCA
COAT : ZALANDO
WATCH : GENEWA




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM