118ღ. My Frozen Wooden House





Cześć wszystkim ! Zima ponownie do nas wróciła. Biały pył pokrył wszystko dookoła dość grubą warstwą i przypomniał nam o tym że wciąż jest jeszcze zima...Zimy samej w sobie nie znoszę aczkolwiek pierwszy dzień kiedy wszystko jest przypruszone uwielbiam. Nie wiem dlaczego ale ten widok kojarzy mi się z taką bajkową aurą i takimi magicznymi miejscami. W takie dni najczęściej spaceruję po lesie wtedy las jest dla mnie najpiękniejszy i najbardziej tajemniczy...Uwielbiam również w takie dni udawać się na sesje. Wtedy zdjęcia mają specyficzny charakter i wyglądają bajkowo. Zauważyłam również, że sam śnieg daje bardzo dużo światłą na zdjęciu co poprawia bardzo jakość wszystkich zdjęć...Ostatni pogoda nas troszkę porozmieszczała i słoneczkiem i wyższą temperaturą co sprawiło, że ubierałam się dużo lżej i  w inny sposób. Moim ukochanym zestawieniem w takie dni jest zestaw futerka i ramoneski. Jest t zestaw, który stosuję bardzo często gdyż jest naprawdę bardzo prosty w doborze a dodatkowo nadaje piękny efekt kilku warstw, które tak jak wiecie ja uwielbiam. Jest to fajna alternatywa również na stylizacje wyjściową ze znajomymi do kina do restauracji lub centrum handlowego. A to dlatego iż obecność kilku warstw umożliwi nam komfortowe dostosowanie się do otoczenia. Ja jestem okropnym zmarzluchem i taki zestaw sprawdza się u mnie idealnie gdyż zawsze mogę z siebie coś zdjąć lub założyć gdy jest mi zbyt ciepło lub zbyt zimno. Ten zestaw łącze z prostymi outft'ami gdyż samo futerko daje stylizacji wyjątkowy charakter i charyzmę. A jaki jest wasz ulubiony zestaw w takie dni ? Miłej reszty tygodnia. Buziaki ! Paaa.








CAP : STRADIVARIUD
LEATHER JACKET : STRADIVARIUS
SWEATHEER : MEMENTO
JEANS : CHICACA|
BAG : CHANNEL
BOOTS : DEICHMAN BY MARGARET
WATCH : MICHAEL KORS






@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM