120ღ. Snow On Trees Above My Head




Cześć kochani ! Kolejne miejsce zaśnieżone zostało właśnie przeze mnie odkryte. Tym razem na tło wybrałam prześliczne zaśnierzone choinki. Widok ich mnie tak zauroczył i dał mi inspiracje na stworzenie stylizacji. Jak widzicie nawet z przyrody można nabrać inspiracji do stworzenia stylizacji. Tutaj moją uwagę przykuło połączenie zieleni przebijających się choinek przez biały kolor śniegu. Ten zestaw na maksa przypadł mi do gustu tak samo jak bluzy noszone jako sukienki. Tak dobrze słyszycie! Ja jako wróg bluz od podstawówki ponownie się do nich przekonałam. Przykuły one moją uwagę w tym roku dlatego, że wiele moich inspiracji blogowych czyli blogerek pokazało, że sportową bluzę można nosić ze szpilkami i wygląda to naprawdę super. Jak zauważyliście w moich stylizacjach jest wiele rzeczy eleganckich bo taki styl preferuje. Dlatego bluza nie gościła w mojej garderobie. Przeglądając strony zdałam sobie sprawę, że można to założyć inaczej i sama też spróbowałam. Dodatkowo spodobał mi się trend na grube wstążki z napisami przypominające trochę loga Tommy'iego Hilfigera. Cały zestaw bluzy ze wstążkami w połączeniu z eleganckimi  botkami myślę, że wygląda to naprawdę genialnie. Zieleń choinek odzwierciedliłam w zielonym kolorze bluzy a biały puch w puchowym bezrękawniku, który tej zimy sprawdza się u mnie naprawdę bardzo dobrze ! Koniecznie dajcie znać co myślicie na temat takiego połączenia. Czekam na wasze komentarze i widzimy się w kolejnym poście ! Buziaki. Paaa.












CAP :ALICJA Z KRAINY CZARÓW SHOP
VEST : ZALANDO
BLOUSE / DRESS : BOUTIQUE
LEATHER JACKET : ZARA
BOOTS : CCC + DIY
BAG : STRADIVARIUS
SOCKS : SINSAY
WATCH : GUESS









@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM