121ღ. Ombre Hair On My Head




Hej wszystkim ! Właśnie zasiadam przed komputer z kubkiem herbaty aby pouzupełniać braki. Ostatni tydzień był dla mnie naprawdę bardzo ciężki, głównie z powodu spraw zdrowotnych. Fatalne samopoczucie i ogromne zmęczenie pokonało mnie, że poddałam się bez żadnej walki. Dodatkowo okropna pogoda, która wszystko pogarsza...W takich chwilach jak ta czyli małej załamki zanurzam się w malowaniu i wszytsko z siebie wyrzucam. Jest to moja druga droga ucieczki przed problemami i zmartwieniami z którymi zmaga się każdy z nas. Wszysycy mamy swój własny sposób na zwlaczanie tego typu samopoczucia. Ważne jest aby takie emocje zwalczać anie się w nich pogłębiać. Sama nie raz wpadałam w takie błędne koło przygnębienia i bezradności. Kiedy stawałam w miejscu i sama nie wiedziałam czego cche i co powinnam zrobić. Taką chwilę ma każdy z nas. Chwilę zwątpienia . Ważne jest aby trwała ona jak najkórcej i jak najmniej się pojawiała. Warto w takich chwilach poświęcić się rzeczom, ktore mają pozytywny wpływ na nas i które pozwolą nam wyjść z tego błęnego koła. Moją ucieczką jest malowanie i ćwiczenie. Tam odnajduję siebie. Wszystko sobie pokolei w głowie układam, przemyślam a później dopiero decyduje. Nigdy nie decyduje pod wpływem emocji ponieważ nigdy nie są to moje autentyczne myśli. Swoim  malowaniem dzielę się z wami od pewnego czasu a efekty mojej edukacji w tym kierunku już nieługo pojawią się tutaj na blogu. Miłęgo weeekendu! Buziaki. Paaaa.










 COAT : ZALANDO
SWEATHER : ZARA
CARDIGAN : RESERVED
PANTS : CROPP
BOOTS : STILI
BAG : ORSAY
WATCH : GUESS
JEWELLERY : YES













@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM