122ღ. Flowers Everywhere In Beautiful Sunset






Witajcie moi drodzy ! Ja już od rana w pracy ze statywem. Nadrabiam czas, który mnie z wami nie było. Niestety problem dotknął mojego sprzętu, który potrzebował małej rehabilitacji. Potrwa on jeszcze z kilka dni dlatego chciałabym was prosić o wyrozumiałość i cierpliwość. Jedyną rzeczą, która mi została jest to mój telefon a najważniejsze czyli moje centrum dowodzenia jakim jest komputer aktualnie się rehabilituję...Dzisiejszego ranka dziwo obudziło mnie słoneczko, przez co od razu zerwałam się do pracy i pobiegłam na zdjęcia. Uwielbiam ten czas spędzony przed obiektywem tylko ja i aparat...Promienie słońca natknęły mnie do stworzenia wiosenno zimowej stylizacji. Postawiłam już na kwiaty czyli charakterystyczną rzecz wiosenna. W przyszłych trendach wiosennych motyw kwiatowy będzie  bardzo widoczny więc już teraz możecie zaopatrywać się w rzeczy z tym motywem. Ja sama już zaopatrzyłam się w kilka modeli i stałam się ogromną fanką tego trendu. Dzisiejsza stylizacja kojarzy mi się z stylem vintage. Połączyłam zapinaną na guziki spódnicę czyli rzecz, którą pamiętam kiedy byłam jeszcze małą dziewczynką i mam ubierała  mi właśnie tego kroju spódniczkę. Jest on w kolorze karmelowym i w połączeniu z kwiatami stylizacja dostaje takiego oldskulowego charakteru. Świetnym dodatkiem ulubionym przeze mnie w tym roku są to kozaki typu muszkieterki, które w tej stylizacji grają główną rolę. Motywu kwiatowego nie zabrakneło również na torebce. A wam jak podoba się taki motyw ? Piszcie w komentarzach jak podoba wam się stylizacja. Miłego weekendu ! Buziaki. Paaa.







HAT : STRADIVARIUS
COAT : ZARA
SHIRT : SINSAY
SKIRT : HOUSE

TIGHTS : GATTA
BOOTS : STILI
BAG : MICHAEL KORS
BELT : STRADIVARIUS
WATCH : GUESS










 

@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM