123ღ. Small Girl In Field Full Of Snow





Cześć moi mili ! Mój sprzęt właśnie wrócił do mnie z naprawy a więc nareszcie mogę napisać dla was post i zmontować filmik. Bardzo się z tego powodu cieszę bo muszę wam powiedzieć, że ogromnie mi tego brakowało i czułam pewną pustkę z swoim życiu. Dało mi to znać, że jest to ważna rzecz dla mnie i jest to ogromna część mnie samej...Kolejna sesja i kolejna stylizacja mam nadzieję, że to już ostatnia w tym roku sesja w scenerii zimowej. W tym roku postawiłam na uroki przyrody i cichych miejsc. Pokochałam klimatyczne zdjęcia w połączeniu z stylizacją. Charakterystyczne elementy w zdjęciu dają ten urok całości i wnoszą specyficzny klimat. Jest to coś co urzekło mnie i staram się stosować u siebie na każdej sesji. Tym razem wykorzystałam urok siana a konkretnie stogów siana, które moim zdaniem w połączeniu z śniegiem wyglądają prześlicznie. Stylizacja moja to typowa stylówka na "cebulkę ". Mnóstwo warstw, faktur przeplatających się między sobą dają całej stylizacji tego charakteru. W tym outfit'cie postawiłam na wygodę dodając buty typu emu. Tego typu stylizacje noszę zazwyczaj w bardzo zimne dni kiedy nie mam ochoty zbytnio kombinować nad stylizacją. Najchętniej ubierając się tak usiadłabym przy ognisku z gorącym kakaem. Promienie słońca zaczęły wpadać do autobusu, którym jeżdżę co momentalnie poprawia mi humor i daje ogromnej motywacji do działania. Zawsze warto jest znajdować pozytywy w najdrobniejszych rzeczach i kolejnie z nich budować większe rzeczy, które będą nas cieszyć. Mi słońca brakowało bardzo więc teraz kiedy wysiadam na przystanku i ono mnie wita mój dzień od razu staje się lepszy....Miłego weekendu kochani. Widzimy się już niedługo. Buziaki. Paaa.










JACKET : BERSHKA
SWEATHER : ORSAY
CARDIGAN : TALLY WEIJL
TROUSERS : CROPP
SHOES : SINSAY
BAG : SINSAY
WATCH : ADIDAS
SCARF : ZALANDO



@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM