124ღ. Blue Greek Climate



Hejka kochani ! Pogoda coraz bardziej nam sprzyja. Ciepłe powietrze, promienie słońca i od razu świat wygląda dużo piękniej. Gdy pogoda taka ładna, u mnie w głowie momentalnie zapala się lampka z myślą o wakacjach aby gdzieś pojechać, coś zobaczyć, gdzieś podróżować. Błękitne morze lub starożytne miasto albo egzotyczne miejsce pełne dzikiej natury...Pojechać gdzieś, coś nowego zobaczyć, coś nowego poznać, spróbować, doświadczyć. Podróże to moja ogromna pasja i te małe i te duże ważne, że podróże...Ostatni mi czasy jestem miłośniczką spodni typu chinosy. Na dodatek tych w najdziwniejsze wzory, faktury czy kroje. Uwielbiam tego typu spodnie wprowadzać w swoje stylizacje. Spodnie, które w tej stylizacji grają centrum swoim wzorem bardzo przypominają mi klimaty greckie. Kościoły z granatowymi dachami. Morze w przeróżnych odcieniach niebieskiego. Greckie białe domki z roletami granatowymi. Wzory żłobione w płotach, drzwiach czy krzesłach. I przede wszystkim wzór ten kojarzy mi się z malarstwem ściennym różnych wzorów dekoracyjnych. Połączyłam ze sobą trzy różne od siebie odcienie niebieskiego wraz z bielą, tworząc grecki klimat. Elementem podkreślającym stylizacje jest srebrna torebka, która nadaje całości wyjątkowego charakteru. Są to jedne z moich ulubionych rzeczy, które posiadam w swojej garderobie gdyż kojarzą mi się z wakacjami a co jeszcze bardziej z podróżowaniem, które w moim życiu pełni bardzo dużą rolę. Dajcie znać jak podoba wam się taki klimat ? Miłego weekendu. Buziaki. Paaa.









LEATHER JACKET : BERSHKA
SWEATHER : MOHITO
CHINOSY : RESERVED
BAG : SINSAT
SCARF : ZARA
SHOES : ZALANDO
WATCH : MICHAEL KORS
SOCKS : GATTA








@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM