129ღ. New Broken Barriers



Hej hej moi kochani ! Tak wiem zabrakło mnie tutaj z wami...Niestety ogrom pracy nad obrazem konkursowym pochłonęła mnie w całości...W moim życiu panuję okropny zamęt, bieg i ogromne zmiany. Sama już nie kontroluje co się dzieję jedyne co staram się zamknąć oczy i o tym nie myśleć ale również przełamuje się do akceptacji całości, która często bywa bardzo trudna...Jak i w moim życiu tak i w moim stylu zaczęła zauważać pewne przełamania w stosunku do pewnych rzeczy. Kolory, fasony i przede wszystkim wzory stały się nowościami w moim stylu...Żółć, czerwień, błękit i fuksja to tylko część kolorów, które zagościły u mnie przez ostatni czas. Motywy takie jak kwiaty, grochy, paski, kratki to również nowe piękne urodzajnienia moich stylizacji. Sama jestem w szoku, że decyduję się na tego typu rozwiązania. Ale bariery trzeba przełamywać tak samo bariery życiowe, bariery językowe ale i także bariery modowe. W krótkim czasie udało mi się przełamać wszystkie na raz. Widzieć je będziecie mogli w kolejnych moich postępach modowych tutaj an blogu. Nowe stylizacje, nowe pomysły na pewno będą się różniły od tych, które wrzucałam dla was dokładnie rok temu. Sami na pewno zauważycie te przemiany i różnie jakie w tym roku i w moim wyglądzie ale przedewszytskim w moim stylu się zadziały. W tym poście pierwsza z przełamanych barier czyli spodnie w motywie kwiatowym. Dajcie znać jak wam się podoba zestaw całego look'u. Miłego weekendu i do zobaczenia ! Buziaki. Paaa.









PANTS : STRADIVARIUS
LEATHER JACKET : ZALANDO
BLOUSE : MADE IN ITALY
BAG : SINSAY
GLASSES : SINSAY
SHOES : RENEEE
WATCH : MICHAEL KORS








@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM