130ღ.Pink Flowers On The Trees




Cześć wam ! Wiosna coraz bardziej daje po sobie przepiękne znaki. Kwitnące drzewa, pola, piękna pogoda i słońce witające nas każdego poranku...Na ten wspaniały czas jakim jest wiosna czekałam już od początku zimy....Nareszcie moje oczekiwania stały się rzeczywistością ! Słońce świeci więc i żyć się zachciewa...Kwitnące kwiaty na drzewach stały się ostatnio moim ulubionym motywem w fotografii przez co na moim aparacie milion zdjęć kwiatów. Uwielbiam charakter jaki za każdym razem nadają fotografii. Kwiaty a zwłaszcza te białe i lekko różowe kojarzą mi się z kwitnącą wiśnią w Japonii. Jednym z moich marzeń jest właśnie z tym związane...W swoich sesjach postanowiłam dołączać zdjęcia dodatkowe przedstawiające moje zainteresowanie fotografią. Głównie skupię się tutaj na artystycznym spojrzeniu na miejsce,  w którym swoją sesję wykonam. Chciałabym aby moje posty były jeszcze ciekawsze i urozmaicone o dodatek w postaci fotografii. W kolejnych postach będziecie widzieli moje  postępowania właśnie w tym zakresie a także zobaczycie jak wiele piękna można wyciągnąć z budzącej się do życia natury....Delikatne różowe kwiaty zdobiące drzewa zainspirowały mnie do stworzenia stylizacji bardzo dziewczęcej i lekkiej. Skupiłam się tutaj na doborze kolorów ze sobą ale także kroi ubrań. Całość stylizacji miała zostać podkreślona przez nietypowy kolor balerinek, które tego sezonu królują w przeróżnych fasonach....Czy fotografia to również wasze zainteresowanie ? Dajcie znać jak wam się podoba taki dodatek. Miłego tygodnia. Buziaki ! Paaa.








LEATHER JACKET : BERSHKA
BLOUSE : RESERVED
JEANS : CROPP
WATCH : MICHAEL KORS
SHOES : RESERVED
BAG : PRESTIŻ





@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM