132ღ. Travels Teach





Hej moi kochani ! Weekend majowy w tym roku nam dopisał. Mimo drobnych chłodniejszych momentów pogoda i tak nam dopisywała i była piękna. Aż się chciało gdzieś pojechać...Przez ten weekend udało mi się być w dwóch różnych przepięknych miejscach. Mam tutaj na myśli Wiedeń i nasze polskie Zakopane....Przepiękna stolica Austrii. Mnóstwo pięknych zabytków architektonicznych. Przepiękne zamki, wieże i pałace. Ogromne ogrody i parki. Niesamowite uliczki, które nie raz sprawiły, że czułam się tak jakbym byłą we Włoszech. Genialna atmosfera i miasto tętniące ogromnym życiem. Dookoła pełno ludzi z różnych stron świata, różne narodowości, różne kultury...Miasto, które wielkością budzi przerażenie w oczach a zarazem zachwyt widokami i budowlami...Stolica, która dała mi nowe perspektywy a przede wszystkim jak każda podróż pokazała nowe możliwości i nowy sposób życia a co więcej dała mi spokój i motywacje....Drugie  miejsce zupełnie odmienne. Dookoła nie roiło się już wieżami a raczej to szczytami. Widoki, które zabierają dech w piersiach. Lasy, pola, drewniane domki,skaliste góry i zapach oscypków, tak to właśnie nasze polskie góry. Atmosfera, która spokojem i luzem głęboko nas wyciszy. Tylko lekki powiew wiatru, szum choinek i cisza. Jest to miejsce, które co roku daje mi nowe osiągnięcia w zdobywaniu kolejnych miejsc na mapie gór. Jest to miejsce, które pozwala mi  na złapanie oddechu od codziennego biegu....Zakopane to jedyne takie miejsce w Polsce i na świecie. Nie znajdziecie go nigdzie więcej. Czym się wyróżnia ? Właśnie tym, że daje nam poznawać nowe horyzonty i przezwyciężać samego siebie. Sprawia to, że każdego dnia stajesz się silniejszy od dnia poprzedniego.....A ty jak spędziłeś ten wolny czas ? Czy podróże ci coś dają...? Ps : Zdjęciai  relacje z wyjazdu znajdziecie u mnie na instagram'ie @kingstyyle.
Buziaki ! Paaaa.







'



DRESS : VARLESCA
JEANS : STRADIVARIUS
SHOES : LOVET
BAG : CHANNEL
WATCH : GUESS







@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM