134ღ. Yellow Flowers In Huge Fields



Cześć moi drodzy ! Sama już nie wiem co wam powiedzieć...Jest to kolejna z moich nieobecności tutaj. Zapytacie pewnie dlaczego mnie nie było ? Uznałam, że nie będę wam tego tłumaczyć za każdym razem lecz pod koniec tego roku szkolnego nagram filmik, w którym dokładnie opowiem wam co mnie tak ciągle od was zabierało...Mogę wam tylko powiedzieć, że mam już tego szczerze dosyć...Ostatnim razem na swoich sesjach pokochałam klimatyczne miejsca, które w każdym zdjęciu wprowadzają specyficzny charakter i zaciekawienie. Staram się dobierać stylizacje to okolicy, w której będę wykonywała zdjęcia. Skupiam uwagę na tym aby wszystko ze sobą współgrało i aby zdjęcie było jednolite. Moje zainteresowanie fotografią ciągle wzrasta, co możecie widzieć na moim instagramie...Jest ona dla mnie naprawdę ważna. Potrafi na jednym kliknięciu migawki zatrzymać wszystkie wspomnienia w danej sytuacji. Wystarczy spojrzeć zza jakiś czas na dane zdjęcie i już możemy wrócić do tego co działo się wcześniej. Wspomnienia to piękna rzecz i warto o nie dbać i o nich pamiętać. To jedyna wartość, która nam zostaje...Ludzie przemijają, szczęście i smutek przemijają i złość przemija...A to co zostawimy w naszej głowie, to co zapamiętamy, to co zakodujemy to będzie tylko nasze i nikt nam tego nie odbierze. Tak samo jest i z fotografią, wystarczy jedno zdjęcie by zachować to co chcemy zapamiętać...Po latach sięgając do takich zdjęć będziecie w stanie przypomnieć sobie o każdej chwili, którą upamiętniliście wykonując te zdjęcia...Wspomnienia to niezwykła wartość, o której warto pamiętać i o którą warto się troszczyć. Mimo, że coś się skończy one zawsze zostaną w naszej głowie....Buziaki kochani. Paaa.











 DRESS : BY O LALA...
SHOES : CCC + DIY
WATCH : GUESS
FLOERS : HANDMADE





 




@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM