135ღ. Jungle Climate



Hej kochani ! Właśnie wracam z pleneru malarskiego, na który wyczekiwałam już jakiś czas. Genialna wycieczka do pięknego miejsca pełnego natury, przepięknych miejsc i widoków i przede wszystkim miejsce pełne spokoju. Od pewnego czasu bardzo brakowało mi takiego luzu i robienia tego co sprawia mi przyjemność a nie jest moim obowiązkiem. Jak każda podróż przyniosła nowe doświadczenia i nowe wyzwania. Podróże kształcą i dają wiele nauki i ta właśnie takie wartości mi dała. Wracam już do was kochani tym razem z klimatem dość innym. Fotografia stała się dla mnie jedna z moich ogromnych pasji dlatego w przyszłych postach będziecie widzieć coraz nowsze rzeczy, których teraz się uczę. Motyw egzotyczny, palm, bujnej roślinności ostatnio stal się moim ulubionym na zdjęciach. W Polsce dość ciężko jest osiągnąć taki efekt. Większość zdjęć o takim charakterze wykonywane są za ganiać gdzie z łatwością nam o taki motyw.  Na moich zdjęciach motyw ten wyraziłam za pomocą bluzki, która swoim wzorem oddaje klimat egzotyki. Faktem jest również , że w sezonie letnim ten nadruk na każdej części garderoby będzie bardzo modny. Ja sama go pokochałam i zakupiłam kilka rzeczy właśnie w tym wzorze. Uroku całej stylizacji nadaje miejsce, które choć banalne daje coś wyjątkowego i ciekawego tym zdjęciom. Sami oceńcie i dajcie mi znać jak wam się podoba stylizacja i charakter jaki udało mi się osiągnąć. Miłego weekendu. Buziaki i do zobaczenia. Paaaa.









 BLOUSE : BELLA
SHORTS : SINSAY
SHOES : RENEE
BAG : FROM ABROAD
JACKET : SINSAY










@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM