136ღ. Messy Bun





Cześć moi drodzy ! Piszę tego posta w ostatni już dzień maja. Już niedługo będziemy witać lato a co najlepsze będziemy witać wakacje ! Ostatni mi czasy pokochałam zabawę z moimi włosami. Bardzo przypadły mi do gustu lekkie dziewczęce upięcia i delikatne loki. Są to takie moje dwa must have tego sezonu. Dodatkowo ku mojemu upodobaniu przypadły również kombinezony. Szczerze mówiąc w swojej szafie nie posiadałam ani jednego gdyż były one dla mnie nie przydatne. Lecz tej wiosny mnóstwo rzeczy się w mojej głowie pozmieniało i tak też się stało, że kombinezony to jedno z moich ulubionych ubrań ostatnich tygodni. W szczególności pokochałam kombinezony z lekkiego materiału, delikatne i przewiewne ale również te, które występują w różne wzory i kolory....Takie połączenie kombinezonu z delikatnymi upięciami to moje dwa ulubieńce tej wiosny i myślę, ze w wakacje staną się moją codziennością....Wiele inspiracji na tego typu zestawienia czerpię z aplikacji Pinterest, która jest źródłem wielu możliwości i pomysłów. Aplikacja ta posiada taki szeroki zakres pomysłów na różnego typu rzeczy. Moimi ulubionymi kategoriami są przede wszystkim pomysły na fryzury, stylizacje, diy a także i makijaże oraz paznokcie. Wiele fajnych i oryginalnych pomysłów możecie czerpać właśnie stamtąd. Dodatkowo bazując na inspiracjach możecie tworzyć własne oryginalne i niepowtarzalne stylizacje, makijaże, fryzury....Tak naprawdę wszystko co tylko zechcecie. Dodatkowo każdy z was może dzielić się swoimi pomysłami w tej aplikacji. Ja stałam się ogromną fanką tej aplikacji. A ty już masz ją na swoim telefonie? Daj znać jaka kategoria jest twoją ulubioną ? Miłego weekendu kochani. Do zobaczenia. Buziaki !











OVERALLS : SHEIN 
SHOES : RESERVED
BAG : SINSAY
WATCH : ADIDAS







@kingstyyle

About me

About me

@kingstbeauty

My Travels

My Travels

KINGSTARRTE

YOUTUBE


INSTAGRAM